|

وقتی خطیر و نکونام حسابی جو استقلال را متشنج کردن

اختلاف جواد نکونام با علی خطیر بالا گرفته و او راضی به خرید عمر ورده، بازیکن مراکشی نیست.

لینک کوتاه کپی شد

مصاحبه اخیر جواد نکونام که پیش از بازی با استقلال خوزستان منتشر شد، نشان داد که سرمربی استقلال در اوج ناهماهنگی به علی خطیر به سر می‌برد و به طور قطع ادامه این وضعیت به این باشگاه لطمه وارد خواهد کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از شهرآرا؛ یکی از مهم‌ترین دلایلی که اختلاف نکونام و خطیر را بزرگ کرده در موضوع جذب بازیکن جدید است. نکونام صراحتا اعلام کرده یا باید ۲ بازیکن خارجی با استقلال قرارداد منعقد کنند ویا اینکه اگر قرار است یک بازیکن خارجی به خدمت گرفته شود، او با جذب این بازیکن موافقت نخواهد کرد. 

به مجرد اینکه نکونام سیاست خود را اعلام کرد، از باشگاه استقلال خبر رسید که علی خطیر با عمر ورده، بازیکن مصری به توافق نهایی هم رسیده است! نکونام، اما این بازیکن را مورد تایید قرار نخواهد و همین موضوع عاملی در جهت افزایش اختلاف‌ها میان او و مدیریت باشگاه استقلال خواهد شد.  

علاوه بر این مسائل نکونام در آخرین مصاحبه خود بیانیه‌ای که اخیرا باشگاه استقلال درباره اخراج مربیان خارجی منتشر کرده بود را تکذیب کرد. باشگاه استقلال مدعی شده بود که مربیان اسپانیایی از هتل اخراج نشده‌اند، اما نکونام صراحتا اعلام کرد اهل دروغ گفتن نیست و مربیان او از هتل اخراج شده‌اند.  

این موضوع دستمایه‌ای برای انتقاد از باشگاه استقلال شده و حتی هواداران این باشگاه نیز به طعنه درباره ماجرای تکذیب بیانیه باشگاه از سوی جواد نکونام صحبت به میان آورده‌اند که باید دید درنهایت این حجم از اختلاف‌ها چه سرنوشتی برای استقلال رقم خواهد زد.  

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی