|

آخرین اخبار از آخرین روز نقل و انتقالات فوتبال ایران

در صورتی که بازیکنان تحت قرارداد تا پایان روز چهارشنبه قرارداد خود را فسخ کنند، می‌توانند از ۹ شهریور به صورت آزادانه راهی تیم دیگری شوند.

لینک کوتاه کپی شد

پس از یک دوره دو ماهه جذاب و پرخبر، حالا لیگ برتر به آخرین روز نقل و انتقالاتی خود رسیده و امروز باید سرنوشت تمام بازیکنان تحت قراردادی که قصد جدایی دارند، مشخص شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ در صورتی که بازیکنان تحت قرارداد تا پایان روز چهارشنبه قرارداد خود را فسخ کنند، می‌توانند از ۹ شهریور به صورت آزادانه راهی تیم دیگری شوند.

همچنین امروز آخرین مهلت معاوضه بین باشگاه‌ها خواهد بود و در حالی که شنیده‌ها حاکی از علاقه چند باشگاه به معاوضه بازیکنان خود وجود دارد، هنوز اتفاقی در این باره رخ نداده است.

در ادامه آخرین اخبار از آخرین روز نقل و انتقالات فوتبال ایران را با هم مرور می کنیم:

- سیدمحمدرضا حسینی قرارداد خود را رسما با تیم سپاهان فسخ کرد و با انتشار یک پست در اینستاگرام، جدایی خود را اعلام کرد.

- در روز پایانی نقل و انتقالات چشم‌ها به تبریز و باشگاه تراکتور خیره است. تمرینات این تیم در حالی آغاز می‌شود که احتمال جدایی دو بازیکن در روز پایانی پنجره تابستانی وجود دارد.

- پرسپولیس در روز پایانی نقل و انتقالات میهمان فولاد خواهد بود و جالب اینکه دو بازیکنی که شایعه جدایی آنها وجود داشت، وحدت حنانوف و فرشاد فرجی، در این سفر به اهواز رفته‌اند. 

- اشکان دژاگه یکی از نفراتی است که هنوز تکلیفش مشخص نشده و همه منتظر تصمیم نهایی کاپیتان سابق تیم ملی هستند. آیا او در فولاد به کارش ادامه می‌دهد؟

- در صورتی که باشگاه پرسپولیس امروز مهاجم موردنظر خود را به خدمت نگیرد، یحیی باید به سراغ بازار بازیکن آزاد برود که چندان موردعلاقه‌اش نیست.

- سپاهان شاید جنجالی‌ترین تیم امروز فوتبال ایران باشد. آنها باید باتوجه به سقف قرارداد، تکلیف عیسی آل‌کثیر و دابو را مشخص کنند.

- با پایان نقل و انتقالات، ملوان سه بازیکن جدید به خدمت می‌گیرد. این خبری است که مهدی تارتار در نشست خبری اعلام کرد. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی