|

نکونام تکلیف حضور استقلال در بازی دربی را روشن کرد!

مقامات استقلال تاکید دارند اگر شرایط قانونی آنها مد نظر قرار نگیرد، حاضر به بازی در دربی نخواهند بود.

لینک کوتاه کپی شد

هفته چهارم لیگ برتر برای استقلال تمام شد و آنها وارد تعطیلات کوتاه مدت خود شدند اما نکته اینجاست که هنوز کسی نمی‌داند پنجمین بازی آبی پوشان در چهارچوب فصل جاری چه زمانی برگزار می‌شود و اتفاقاً این مسابقه فوق العاده هم مهم است چون طبق قرعه کشی، استقلال و پرسپولیس در هفته پنجم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنو؛ یکی از مهم‌ترین دلایلی که هنوز برنامه هفته پنجم اعلام نشده، بحث بازی‌های آسیایی و حضور تیم ملی امید در این عرصه است. طبق توافقات صورت گرفته قرار است پرسپولیس، سپاهان و نساجی به تیم امید برای شرکت در بازی‌های آسیایی بازیکن ندهند چون خودشان درگیر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هستند اما بحث حضور ملی‌پوشان استقلال در این عرصه هم فوق العاده خبرساز شده است.

بدون این بازیکن بازی نمی‌کنیم

ضا عنایتی میخواهد علاوه بر بازیکنان واجد شرایط سنی استقلال، دو مهره دیگر را هم از این تیم به عنوان یار کمکی با خود به بازی‌های آسیایی چین ببرد او روی حسین حسینی و ارسلان مطهری حساب باز کرده است و دقیقاً همین مسئله باعث حساسیت جواد نکونام شد. سرمربی استقلال به مدیران باشگاه اعلام کرده که اگر قرار باشد حسینی راهی بازی‌های آسیایی شود، جدال استقلال مقابل پرسپولیس حتماً باید بعد از بازگشت کاپیتان شماره یک او برگزار شود چون تحت هیچ شرایطی حاضر نیست بدون سنگربان اصلی ملی‌پوش خود که این روزها در اوج دوران آمادگی هم قرار دارد، به میدان برود. نکونام معتقد است با توجه به اهمیت دربی پایتخت، او فقط در صورتی وارد زمین می‌شود که شرایطش با پرسپولیس برابر باشد و تمام سرمایه‌های انسانی خود را در اختیار داشته باشد.

شرط تازه

جواد نکونام علاوه بر این مسئله روی یک نکته دیگر هم تاکید دارد. او معتقد است دیدار با پرسپولیس و سایر دیدارهای استقلال در لیگ برتر باید طی روزهای باقیمانده شهریور و مهر ماه به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که ملی‌پوشان استقلالی پس از بازگشت به کشور حداقل ۴ روز فرصت ریکاوری و تمرین کردن با سایر همبازیان خود را داشته باشند در غیر این صورت فرصت کافی برای آماده سازی وجود ندارد و به تیم لطمه می‌خورد.

استقلال در حال حاضر بازیکنان زیادی را کاندیدای حضور در تیم ملی امید و بزرگسالان دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی