|

احتمال تعویق دربی قوت گرفت!

صحبت جواد نکونام و رضا عنایتی تعویض دربی را در پیش خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

رضا عنایتی با اشاره به توافقی که برای حضور ارسلان مطهری و حسین حسینی داشت توضیحاتی داد که خروجی جلب رضایت جواد نکونام با تعویق دربی بوده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ جواد نکونام در کنفرانس خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان گفت: در نشستی که با عنایتی داشتم به وی گفتم برای در اختیار گرفتن بازیکنان استقلال باید نامه رسمی بزنند تا من موافقت کنم ولی این اتفاق رخ نداده و با این شرایط من همکاری با آنها نخواهم کرد. از آن جلسه هیچ برنامه‌ای به من ارائه نشده و با این شرایط قطعا به تیم امید بازیکن نمی‌دهیم. من بازیکنان تیمم را به جایی که به خودم و باشگاهم ضربه بزند نخواهم داد. در واقع تیم ملی برای من باشگاه استقلال است.

نکونام موضع مشخصی نسبت به عدم همکاری با تیم امید نشان داد اما در جلسه‌ای که دیروز بین سرمربی استقلال و سرمربی تیم امید اتفاق افتاد شرایط متفاوت شده است.

رضا عنایتی درباره جلسه دیروز و تعاملی که با نکونام و استقلال صورت گرفت گفت: جلسه‌ای با جواد نکونام داشتیم و من دغدغه‌های ایشان را می‌دانستم، مطمئنا سهیل مهدی با ایشان تماس خواهد گرفت و توضیحاتی در مورد تمامی این مسائل انجام خواهد داد، نگرانی کلی نکونام بخاطر دربی بود که هفته پنجم مقابل پرسپولیس باید انجام دهند و حساسیت این بازی مهم را درک می‌کنیم و نمی‌توانیم خیلی ساده عبور کنیم.

با صحبت‌هایی که بین جواد نکونام و رضا عنایتی انجام شده است قول تعویق دربی به نکونام داده شده است، با اشاره عنایتی، سهیل مهدی برای راحت کردن خیال نکونام با او تماس خواهد گرفت و توضیحات کاملی از تغییر برنامه‌های لیگ برتر به او خواهد داد، با این حساب دربی هفته پنجم قطعا به تعویق خواهد افتاد.

استقلال با حضور خالدآبادی و حسینی در مسابقات تیم امید رسما دروازه‌بانی نخواهد داشت و این یک دغدغه منطقی برای جواد نکونام بود که مانع حضور کاپیتان تیم استقلال و ستاره این روزهای این باشگاه باشد، همچنین استقلال در این فصل مسابقات نفرات زیادی برای شرکت در مسابقات لیگ برتر ندارد که حضور 6 بازیکن در تیم امید برای سرمربی استقلال به یک چالش غیر قابل حل تبدیل می‌شد.

خالدآبادی، سامان تورانیان، امیرعلی صادقی، محمدحسین زواری، حسین حسینی و ارسلان مطهری به احتمال فراوان بازیکنان استقلالی هستند که به اردوی تیم ملی امید دعوت خواهند شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی