|

نکونام به ستاره استقلال: باید جای بازیکن پرسپولیس را بگیری!

جواد نکونام به دروازه‌بان خود گفت «ان‌شاءالله شماره یک تیم ملی باشی» و حسینی هم لبخندی زد و در جواب سرمربی خود گفت «ان‌شاءالله»!

لینک کوتاه کپی شد

سرمربی استقلال اعلام کرد که سیدحسین حسینی باید به جای علیرضا بیرانوند در ترکیب تیم ملی به عنوان نفر اول بازی کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایران ورزشی؛ جواد نکونام بعد از بازی با استقلال خوزستان به تعریف و تمجید از سیدحسین حسینی پرداخت و صراحتا اعلام کرد واکنش‌هایی که این دروازه‌بان در فصل جدید نشان می‌دهد دقیقا همان انتظاری است که او از این بازیکن دارد.

سرمربی استقلال حتی به این نکته مهم نیز اشاره کرده که سیدحسین حسینی باید به جای علیرضا بیرانوند در ترکیب تیم ملی به عنوان نفر اول بازی کند. نکونام به این موضوع تأکید و اعلام کرده که حسینی اکنون شایستگی‌های بسیاری دارد و مربیان تیم ملی باید نگاه ویژه‌ای به او داشته باشند.

اما اظهارات سرمربی استقلال تنها به نشست خبری بعد از بازی مختوم نمی‌شود. جواد نکونام بعد از پایان بازی در رختکن استقلال با حسینی خوش و بش کرد و ابتدا آن‌جا بود که به دروازه‌بان خود گفت «ان‌شاءالله شماره یک تیم ملی باشی» و حسینی هم لبخندی زد و در جواب سرمربی خود گفت «ان‌شاءالله»!

گرچه صحبت‌های سرمربی استقلال با این دروازه‌بان جنبه روحیه‌بخشی دارد، اما به طور قطع سرمربی تیم ملی است که باید درباره این‌که چه کسی در جام ملت‌ها در قفس توری تیم ملی قرار بگیرد تصمیم نهایی را اتخاذ کند. با توجه به این‌که بیرانوند نسبت به حسینی عملکرد ضعیف‌تری تا پایان هفته چهارم داشته، به نظر می‌رسد که آرام‌آرام شانس دروازه‌بان استقلال برای رسیدن به قفس توری تیم ملی در حال افزایش است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی