|

این ستاره آقای گل لیگ برتر می شود!

ا اسدی که سال گذشته هم 11 گل برای تراکتور زد، امروز آماری بهتر از سال گذشته ثبت کرده، 4 گل در 4 دیدار آماری شایسته برای این بازیکن بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

رضا اسدی در حالی آمار یک گل در هر بازی را ثبت کرده است که سال گذشته شهریار مغانلو با آمار 13 گل در 30 بازی ضعیف ترین آمار آقای گل های نه تنها تاریخ لیگ برتر که کل تاریخ فوتبال ایران را ثبت کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ رضا اسدی البته در تیم فوتبال سپاهان نه مهاجم بلکه در خط میانی بازی می کند و همین مساله آمار او را شایسته تر نشان می دهد.

اسدی در تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتور سابقه بازی دارد، او سال گذشته در کمال بی میلی پرسپولیسی ها از این تیم جدا شده و به تراکتور رفت، در تراکتور او در خط حمله به میدان رفت و برای این تیم خوب هم گل زد تا قیمتش بالاتر رود و به تیم فوتبال سپاهان، حرفه ای ترین تیم امروز فوتبال ایران کوچ کند.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان حالا رضا اسدی را به عنوان بهترین گلزن خود در اختیار دارد و این در حالی است که از تیم تیم در ادوار گذشته مردانی مثل ادموند بزیک، شهریار مغانلو، عماد رضا و سجاد شهباززاده سابقه آقای گلی را در مسابقات فوتبال لیگ برتر کشورمان داشته اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی