|

شایعه عجیب؛ امباپه امشب رئالی می‌شود!

یک منبع مدعی است که مواضع رئال مادرید و پی اس جی به هم نزدیک شده است و به همین خاطر انتقال امباپه شاید همین امشب به سرانجام برسد

لینک کوتاه کپی شد

 داستان پیوستن امباپه به رئال مادرید شاید در ساعات آینده با چرخشی عجیب و غیرمنتظره مواجه شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، در حالی که در روزهای اخیر اکثر منابع، ماندن امباپه در پی اس جی را قطعی می دانستند، حالا سایت غیرورزشی "ووزپوپولی" که بیشتر در زمینه اخبار سیاسی و اقتصادی فعالیت می کند، مدعی شده است که مهاجم فرانسوی به رئال مادرید نزدیک شده و در ساعات آینده یا شاید حتی امشب، انتقالش به رئال مادرید رسمی شود!

این منبع مدعی است که مواضع رئال مادرید و پی اس جی به هم نزدیک شده است و به همین خاطر انتقال شاید همین امشب به سرانجام برسد و این مهاجم به بمب آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شود.

فقط دو روز و نیم تا پایان نقل و انتقالات تابستانی مانده است و رئال مادرید با جدایی بنزما و مصدومیت وینیسیوس جونیور با کمبود فاحش مهاجم در خط حمله مواجه است. ووزپوپولی از طرفی اعلام کرده که امباپه با دستمزد سالانه 50 میلیون یورو به پردرآمدترین بازیکن تاریخ رئال مادرید تبدیل خواهد شد.

در میانه این شایعات، خود امباپه نیز با یک استوری اینستاگرامی این اخبار را داغ کرده است. این بازیکن ترانه ای از خواننده ای به نام "دیو" را بازنشر کرده که جمله اول این ترانه این است:" من یک پسر تاپ هستم، یک خرید گرانقیمت مثل موسس کایسدو در لندن!"

پنجره نقل و انتقالات تابستانی ساعت 1:30 بامداد شنبه به وقت ایران به پایان خواهد رسید و هواداران رئال مادرید همچنان از رویای خرید ستاره فرانسوی ناامید نمی شوند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی