|

خبری مهم در مورد قرارداد استقلال با گوستاوو بلانکو

باشگاه ایبار با انتشار بیانیه ای، از فسخ دو طرفه قرارداد بلانکو خبر داده بود.

لینک کوتاه کپی شد

شب گذشته و در آخرین دقایق باقی مانده از پنجره نقل و انتقالاتی لیگ برتر ایران، باشگاه استقلال خبر از جذب گوستاوو بلانکو، مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال ایبار خبر داد. باشگاهی که فصل قبل تا یک قدمی صعود به لالیگا نیز پیش رفت و در نهایت در دیدار پلی آف، مغلوب آلاوز شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این تیم اسپانیایی نیز ساعت 23:45 شب گذشته از فسخ قرارداد بلانکو خبر داد. باشگاه ایبار در متن اطلاعیه خود نوشته است که این باشگاه و گوستاوو بلانکو لشوک برای فسخ قراردادی که هر دو طرف به همدیگر متعهد کرده بود، به توافق رسیدند.

مهاجم آرژانتینی متولد مندوزا، در فصل 2021-2022 به صورت قرضی از آنتالیا اسپور ترکیه به ایبار پیوست و پس از فسخ قرارداد با تیم ترکیه ای، قراردادی تا ژوئن 2024 با ایبار امضا کرد.

1918407

بلانکو در دو فصل به عنوان مهاجم، در مجموع 64 بازی در لیگ انجام داد که در آنها 8 گل به ثمر رسانده است. ایبار از گوستاوو بلانکو لشوک به خاطر حرفه ای بودن و فداکاری اش به باشگاه تشکر می کند و برای او در آینده، آرزوی موفقیت دارد.

بدین ترتیب باشگاه استقلال بدون پرداخت هزینه ای برای دریافت رضایت نامه گوستاوو بلانکو، او را به خدمت گرفته است و این بازیکن به زودی راهی تهران می شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی