|

سپاهان زد زیر میز؛ "امیدهایمان را پس دهید"

در تازه‌ترین مناقشه شکل‌گرفته، مسئولان باشگاه سپاهان خواستار بازگشت بازیکنان جوان خود به اردوی تیم‌شان هستند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم امید ایران 2 هفته سرنو‌شت‌ساز و فشرده را در مقابل خود دارد و شاگردان رضا عنایتی باید در 2 تورنمنت مهم شرکت کنند؛ به‌طوری‌که در وهله نخست در مسابقات مقدماتی انتخابی المپیک 2024 پاریس، امیدهای ایران از 15 تا 21 شهریورماه در تاشکند باید مصاف تیم‌های امید هنگ‌کنگ، افغانستان و ازبکستان بروند و سپس شاگردان رضا عنایتی باید خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو آماده کنند و در فاصله زمانی 5 روز، در 3 مسابقه مقابل تیم‌های امید عربستان، ویتنام و مغولستان حضور پیدا کنند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ شاگردان عنایتی از روز گذشته در مرکز ملی فوتبال تمرینات خود را رسماً آغاز کردند تا برای حضور در مسابقات مقدماتی انتخابی المپیک 2024 پاریس آماده شوند. در روزهای گذشته بحث عدم حضور بازیکنان استقلال در اردوی تیم امید مطرح بود که این مسئله حل‌وفصل شد و گفته می‌شود با توجه به تعویق مسابقات هفته پنجم لیگ برتر، مشکلی برای حضور بازیکنان آبی‌پوش در اردوی ملی وجود ندارد و در این‌باره جواد نکونام چراغ سبز خود را نشان داده است.

سپاهانی‌ها در درخواستی مهم از کادرفنی تیم امید، خواستار بازگشت 3 بازیکن جوان خود به اردوی تیم‌شان هستند. آریا یوسفی در کنار محمد قربانی و محمدجواد حسین‌نژاد نمایندگان سپاهان در تیم امید هستند که شرایط بحرانی فهرست طلایی‌پوشان اصفهانی باعث شده تا ژوزه مورایس از مدیران باشگاه سپاهان درخواست کند تا زمینه بازگشت بازیکنان امید تیمش را به اردوی طلایی‌پوشان فراهم کنند؛ به‌ویژه آنکه سپاهان باید 17 روز دیگر در اولین بازی‌اش در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود.

طلایی‌پوشان به بازی‌های آسیایی نمی‌روند!

مهدی سلیمی مدیر تیم سپاهان روز گذشته رسماً با انتشار پیامی توضیح داد که بازیکنان دعوت‌شده از تیم سپاهان به اردوی تیم امید، بعد از پایان مسابقات انتخابی المپیک 2024 پاریس و رویارویی تیم‌های امید ایران و ازبکستان، به اردوی تیم باشگاهی‌شان بازخواهند گشت. این مسئله بدان معناست که یوسفی، حسین‌نژاد و قربانی شانسی برای همراهی تیم امید ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو ندارند.

رضا عنایتی در روزهای گذشته ابراز امیدواری کرده بود که باشگاه‌ها در زمینه در اختیار قرار دادن بازیکنان جوان با تیم امید همکاری کنند اما به نظر می‌رسد که ژوزه مورایس راهی جز بازگرداندن بازیکنان جوان تیمش به فهرست سپاهان ندارد. نگاهی به فهرست طلایی‌پوشان در بازی گذشته نشان می‌دهد که آن‌ها تنها 17 بازیکن در فهرست خود داشتند و حالا حضور 3 بازیکن جوان در تیم امید می‌تواند شرایط را بحرانی‌تر کند.

دستِ مورایس، خالیِ خالی است!

سپاهان باید اولین مسابقه‌اش در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را 27 شهریورماه در عراق مقابل نیروی‌هوایی برگزار کند. امید نورافکن و محمد کریمی به دلیل مصدومیت در دسترس ژوزه مورایس نیستند و کاوه رضایی هم در شرایطی مشابه قرار دارد و احتمال عدم حضور او در مصاف با حریف عراقی وجود دارد. عدم ثبت قرارداد عیسی آل‌کثیر و برایان دابو باعث شده تا بیش از پیش دست سرمربی سپاهان برای رویارویی با تیم نیروی‌هوایی در نخستین بازی از فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا خالی شود.

مورایس در دیدارهای اخیر سپاهان با میدان دادن به بازیکنانی مانند آریا یوسفی، ارشیا سرشوق، محمد قربانی و محمدجواد حسین‌نژاد نشان داده که اعتقاد ویژه‌ای به بازیکنان جوان دارد و با توجه به خالی بودن فهرست سپاهان برای رویارویی با حریف آسیایی‌اش، به نظر می‌رسد که بازیکنان جوان این تیم راهی جز بازگشت به اردوی تیم باشگاهی‌شان ندارند. در صورت مخالفت کادرفنی تیم امید، سپاهانی‌ها احتمالاً با 15-14 بازیکن باید به مصاف حریف عراقی بروند که اتفاقی عجیب محسوب می‌شود!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی