|

استقلال و پرسپولیس علیه سپاهان!

صحبت های طاهری اسباب نگرانی هواداران را در فضای مجازی در مورد رعایت نشدن قوانین نقل و انتقالاتی به همراه داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

رییس کمیته نقل و انتقالات در آخرین اظهارنظر خود در واکنش به انتظاری که در مورد برخورد با متخلفان نقل و انتقالات وجود دارد مدعی شد سه بر صفر شدن بازی ها تشریفات دارد!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ او در ادامه جملاتی را بر زبان آورده که در فضای مجازی و بین هواداران هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بازتاب زیادی داشته است:

سپاهان با آل کثیر و دابو قرارداد امضا کرده و الان پنجره نقل و انتقالات بسته است اما این دو بازیکن آزاد هستند. سپاهان سقف قراردادش را رد نکرده بلکه مشکل ثبت نشدن بازیکنان آن ها، قرارداد فصل دوم آن ها است. سپاهان مشکلات بودجه فصل بعد خودش را حل کند و جای خالی داشته باشد، قراردادهای بازیکنانش ثبت می‌شوند.

این جملات از سوی مسئول اول سازمان لیگ در نوع خود عجیب است. آن هم در حالی که طبق آخرین صحبت های قنبرزاده و حتی خود طاهری، سپاهان بخش عمده ای از قراردادها را به فصل بعد موکول کرده که قانونی نیست. از آن جهت که همین چند روز قبل با درخواست تهاتر باشگاه پرسپولیس مخالفت شد.

طرفداران پرسپولیس در فضای مجازی نوشته اند:

اگر تقسیم کردن مبلغ قرارداد بازیکنان به دو فصل و اعمال درصد زیادی از دستمزد به فصل آینده تخلف نبوده و نیست پس چرا استعلام کتبی باشگاه پرسپولیس برای تهاتر قراردادهای بازیکنان پرسپولیس با هدف جذب مهاجم خارجی  گران قیمت تر با مخالفت همراه شد؟!

از سوی دیگر استقلالی ها نیز در اقدامی کم سابقه همگام با هواداران رقیب در فضای مجازی به این موضوع اعتراض کرده و تاکید دارند:

اگر قرار است این اقدام باشگاه سپاهان نادیده گرفته شود، پس چرا به باشگاه استقلال اجازه چنین اقدامی داده نشد تا این تیم مجبور باشد بسیاری از بازیکنانش را از لیست رد کرده و راهی باشگاه های دیگر کند. ضمن این که آن ها به شدت پیگیر شکایت خود از باشگاه سپاهان هستند.

در این میان بی تردید مهم ترین بخش صحبت های طاهری مربوط به بخشی است که ادعا کرده "سه بر صفر شدن بازی ها تشریفات دارد!" صحبت هایی که به نوعی نشان می دهد در همین ابتدای لیگ و در حالی که تنها 4 هفته از رقابت ها انجام شده بعید است برخوردی با باشگاه های متخلف صورت گیرد و به همین دلیل هواداران سرخابی از مدیران خود تقاضا کرده اند قانون سقف بودجه را نادیده گرفته و تمام خریدهای موردنظر خود را انجام دهند چرا که طبق ادعای طاهری، سه بر صفر شدن بازی ها به این آسانی نیست و تشریفات دارد!

حال باید منتظر بود و دید درنهایت این شرایط و حرف و حدیث هایی که در مورد باشگاه سپاهان مطرح شده چه سرانجامی خواهد داشت و فدراسیون فوتبال ایران می تواند اعتماد هواداران فوتبال ایران را جلب کند یا قرار است سرنوشت دیگری رقم بخورد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی