|

تازه وارد پرسپولیس مهره کلیدی یحیی شد

یاسین سلمانی توانست در دومین بازی جواب اعتماد یحیی را بدهد.

لینک کوتاه کپی شد

پیروزی پرسپولیس مقابل تیمی که هر 3 بازی ابتدای فصلش را شکست خورده و حتی سرمربی هم روی نیمکت ندارد، اگرچه از سوی گروهی از کارشناسان چندان جدی گرفته نشد اما تردیدی وجود ندارد که این پیروزی و 3 امتیاز حساس این مسابقه نه تنها در روزهای پایانی فصل گره گشا خواهد بود بلکه مرور دوباره آن نشان می دهد تیم یحیی همچنان جدی ترین مدعی کسب جام است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ از یک سو سپاهان در لیگ جاری عالی عمل کرده و از هر 4 بازی خود تمام امتیازات را کسب کرده و از سوی دیگر پرسپولیس مقابل فولاد نشان داد با وجود اینکه هنوز ستاره هایش در شرایط خوبی نیستند و حتی مهاجم هم ندارد اما از نظر فنی و تاکتیکی به مراتب شرایط خوبی داشته و بی تردید رقابت بین این دو تیم تا پایان لیگ همچنان برای کسب قهرمانی و بالا بردن جام ادامه خواهد داشت.

اما در این میان نباید از وضعیت خوب بازیکنان جدید این تیم غافل شد. محمدحسین کنعانی زادگان که همچنان در خط دفاعی یک ستون است و شهاب زاهدی اگرچه هنوز گل نزده اما هر آن چه یحیی می خواهد را در زمین اجرا می کند و از همه مهم تر این که در این بازی با وجود اینکه تعویضی بود اما اولین پاس گلش را برای هم تیمی هایش ساخته و پرداخته کرد. دقیقا مثل مسعود ریگی که از ابتدا در ترکیب حاضر شد و یکی از بهترین بازیکنان زمین لقب گرفت.

به جز این نفرات باید به یاسین سلمانی و به ویژه نحوه به ثمر رسیدن گل او (گل دوم پرسپولیس) اشاره کرد. پرسپولیس در نیمه دوم فوتبالی مبنی بر حفظ توپ، گرداندن آن در همه نقاط زمین و ایجاد فرصت‌های مناسب در زمان ایده‌آل ارائه کرد. کافی است گل دوم پرسپولیس را یک بار دیگر مرور کنیم. توپی که بعد از رد و بدل شدن پاس‌های پرشمار و تماشایی از سوی یاسین سلمانی به تور دروازه فولاد دوخته شد و کار را تمام کرد. یاسین سلمانی که وسط این پاس های پرشمار بود نشان داد به خوبی در قالب تاکتیک سرخ ها جا افتاده و به خوبی با هم تیمی هایش هماهنگ شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی