|

فداکاری ستاره تازه وارد برای حضور در بارسا

ژوائو فلیکس نیمی از دستمزد خود را کاهش داد تا بتواند هر طور شده اتلتیکو مادرید را به مقصد بارسا ترک کند.

لینک کوتاه کپی شد

انتقال ژوائو فلیکس به بارسلونا در آخرین ساعات روز پایانی نقل و انتقالات تابستانی میسر شد و ستاره پرتغالی همانطور که قبلا گفته بود، به آرزویش رسید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ او در اتلتیکو راحت نبود و به دلیل اختلاف با دیگو سیمئونه در فصل جاری حتی یک دقیقه هم به میدان نرفت. 

1919138

ژوائو نیم فصل دوم فصل قبل را نیز در چلسی قرضی بازی کرد و سپس به اتلتیکو برگشت ولی از ابتدا هم گفته بود که قصدش ماندن نیست و به دنبال راهی برای جدایی بود ولی انتقال به بارسا نیز ساده نبود.

دکو، مدیر ورزشی بارسا، دیروز در یک مصاحبه گفت که انتقال ژوائو به نظر غیرممکن می رسید ولی با فداکاری خود بازیکن در نهایت همه چیز درست شد اما ژوائو برای انتقال به بارسا چه کاری انجام داد؟

 

1919137

طبق ادعای موندودپورتیوو، ستاره پرتغالی قبل از انتقال به بارسا قراردادش را دو سال دیگر و تا 2029 تمدید کرد اما دستمزدش که 14 میلیون یورو بود را به نصف کاهش داد. در واقع ژوائو الان تنها هفت میلیون یورو خالص دستمزد می گیرد که درصدی از آن را نیز اتلتیکو پرداخت می کند.  

بارسا به خاطر مشکلات فرپلی مالی تحت هیچ شرایطی نمی توانست حتی نیمی از دستمزد قبلی ژوائو را بپردازد و نیاز بود او از خیر نیمی از دستمزدش بگذرد. همین اتفاق نیز رخ داد و ژوائو با این فدکاری حالا بازیکن بارسلوناست. او در جریان معارفه اش گفت که رویای قهرمانی چمپیونزلیگ با بارسلونا را دارد. به آن خواهد رسید؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی