|

دستمزد عجیب ژوائو فلیکس در بارسلونا

بر اساس ادعای کادنا کوپه که اسپورت نیز آن را تایید کرده، ژوائو فلیکس امسال در بارسا فقط 400 هزار یورو دریافتی خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

بر کسی پوشیده نیست که ژوائو فلیکس فداکاری زیادی انجام داد تا بتواند با بارسلونا، باشگاه رویاهایش، قرارداد امضا کند. او این را صراحتا در مصاحبه با فابریتزیو رومانو در ژوئن گذشته گفته بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ دکو و خوان لاپورتا (مدیر ورزشی و رئیس بارسا) در معارفه او به خاطر همین فداکاری تشکر کردند. ژوائو دستمزدش را کاهش داد تا بارسا با وجود مشکل فرپلی مالی، بتواند او را جذب کرده و قراردادش را ثبت کند.

1919147

طبق ادعای پدرو موراتا، روزنامه‌نگار و خبرنگار کادنا کوپه، فداکاری مهاجم پرتغالی بسیار قابل‌توجه بوده ست. او اطمینان می‌دهد که ژوائو فلیکس در طول فصل تنها 400 هزار یورو از بارسا دریافت خواهد کرد! نکته جالب اینکه لالیگا در مورد ژوائو پرداختی چهار میلیون یورویی را ثبت کرده با وجود اینکه بازیکن فقط 400 هزار یورو از بارسا دریافت می‌کند.

1920440

به نوبه خود، اتلتیکو مادرید که در نهایت موافقت کرد بدون هیچ هزینه‌ای ژوائو را واگذار کند، درصدی از 2 ماه کاری را به او پرداخت می‌کند که تقریباً 1.5 میلیون یورو خواهد بود.

لازم به ذکر است که قبل از امضای قرارداد با بارسا، ژوائو فلیکس قرارداد خود را با باشگاه مادریدی تا سال 2029 تمدید کرد. مهاجم پرتغالی همچنین موافقت کرد که دستمزد خود در اتلتیکو را بین دوره 2024 تا 2029، 50 درصد کاهش دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی