|

ستاره استقلال به مدیران باشگاه نوتیس داد!

مهاجم استقلال به علت عدم دریافت مطالبات فصل گذشته‌اش، با ارسال اخطار به باشگاه 10 روز به مدیران فرصت داد تا مطالبات او را پرداخت کنند

لینک کوتاه کپی شد

آرمان رمضانی در ابتدای فصل در فهرست مازاد جواد نکونام، سرمربی استقلال قرار گرفت و قراردادش را با آبی‌پوشان تهرانی فسخ کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از همشهری آنلاین؛ نکونام که به دنبال جذب مهاجم خارجی بود، وقتی نتوانست مهره مورد نظر خود را به خدمت بگیرد، رای به بازگشت بازیکنی داد که کانال رسمی باشگاه استقلال چند روز قبل‌ از آن، برای وی در تیم جدیدش آرزوی موفقیت کرده بود!

رمضانی پس از بازگشت به استقلال در هر چهار بازی ابتدایی آبی‌پوشان در لیگ برتر فرصت حضور در میدان را پیدا کرد. او مقابل تیم‌های صنعت نفت آبادان، ملوان، سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان بازی کرد.

با این حال، مهاجم رفت‌وبرگشتی استقلال امروز صبح به دلیل عدم دریافت مطالبات فصل گذشته‌اش، برای باشگاه استقلال نوتیس (اخطار) فرستاد.

رمضانی در این اخطار فرصت ۱۰ روزه‌ای را در اختیار مدیران استقلال قرار داد تا طلبش را واریز کنند.

مهاجم استقلال که در حدود ۹ میلیارد تومان از باشگاه استقلال طلب دارد، در حالی امروز به این باشگاه اخطار داده است که چندی پیش این شایعه مطرح شده بود که او بخش قابل‌توجهی از مطالباتش را به باشگاه استقلال بخشیده است!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی