|

پپ گواردیولا در این آمار بدترین مربی تاریخ انگلیس است!

حتی بهترین‌ها هم نقاط ضعفی دارند و گواردیولا حتی با اینکه فصل پیش یکی از بهترین فصل‌های مربی‌گری‌ را سپری کرد از این قاعده مستثنی نیست.

لینک کوتاه کپی شد

در یک بررسی آماری خاص از مربیان تاریخ لیگ برتر پپ در قعر جدول قرار می‌گیرد. جالب اینجاست که حضور ارلینگ هالند، گلزن اول تیم پپ گواردیولا، باعث شده موقعیت او در این آمار عجیب بدتر شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ همه چیز به حدود یک ماه پیش و به پنالتی از دست رفته ارلینگ هالند مقابل شفیلدیونایتد برمی‌گردد. این پنالتی که به تیر دروازه برخورد کرد باعث شد گواردیولا در فهرست مربیانی که تیم‌شان بیشترین پنالتی‌ها را به گل تبدیل کرده‌اند به قعر جدول برود.

تیم پپ گواردیولا تا این لحظه 36 پنالتی به دست آورده و از این تعداد 26 پنالتی را گل کرده است. به این ترتیب آمار پپ در منچسترسیتی در گل کردن پنالتی‌ها 72 درصد است. این ضعیف‌ترین درصد یک مربی در تاریخ لیگ برتر است!

یک رتبه بالاتر از پپ کربیلشی قرار دارد که از 1991 تا 2006 هدایت چارلتون را بر عهده داشت. نکته جالب اینجا است که سر الکس فرگوسن، اسطوره نیمه قرمز شهر منچستر، با نرخ گل کردن پنالتی 75 درصد در رتبه پنجم این فهرست قرار دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی