|

فلیپه کایسدو بمب واقعی نقل و انتقالات پرسپولیس کیست؟+ بیوگرافی

به احتمال زیاد امشب فلیپه کایسدو مهاجم اکوادرویی که سابقه حضور در منچستر سیتی و لاتزیو را دارد به زودی پرسپولیسی خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

توافق ها برای پیوستن فلیپه کایسدو به پرسپولیس نهایی شده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری، فلیپه کایسدو مهاجم کارنامه دار اکوادوری که طی سال های اخیر در لیگ های مطرح و باشگاه های بزرگ اروپایی بازی کرده تنها یک امضا تا پیوستن به پرسپولیس فاصله دارد.

او ابتدا رقم بالایی را مطرح کرد و اصرار داشت قرارداد او باید دو ساله باشد. رقمی که به هیچ وجه با سقف بودجه باقی مانده باشگاه پرسپولیس همخوانی نداشت. همین موضوع باعث شد تا در همان گام نخست همه چیز کنسل شود اما باشگاه پرسپولیس باز هم پس از چند روز پیگیری های خود را ادامه داد تا درنهایت این بازیکن را راضی به امضای قرارداد کرد.

خبرهای دریافتی حکایت از آن دارد که تمام توفق ها انجام شده و تنها یک امضا تا رسمی شدن قرارداد فلیپه کایسدو با پرسپولیس باقی مانده و به احتمال زیاد امشب این قرارداد این بازیکن گلزن با پرسپولیس رسمی خواهد شد.

اما فیلیپه کایسدو کیست و در کدام تیم ها بازی کرده؟

فیلیپه سالوادور کایسدو کوروزو  متولد ۵ سپتامبر ۱۹۸۸ بازیکن فوتبال اهل اکوادور است. وی همچنین در تیم ملی فوتبال اکوادور بازی کرده‌است و پنجمین گلزن برتر این تیم است.

وی در تیم های مطرحی همچون منچستر سیتی،مالاگا، لوانته، لاتزیو، اسپورتینگ  و اینترمیلان بازی کرده است.

او از سال ۲۰۰۵ در تیم ملی اکوادور بازی کرده است و در سال های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۱ بازیکن اکوادور در مسابقات کوپا آمه‌ریکا بوده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی