|

درخواست عجیب باشگاه بارسلونا از ستاره خط میانی

آ اس در اسپانیا از مشکلی جدید در مذاکرات فرنکی دی‌یونگ و بارسلونا برای تمدید قرارداد این ستاره هلندی خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا در روزهای گذشته به فرانکی دی‌یونگ، هافبک دفاعی این تیم، فشار آورده تا با کاهش دستمزدش موافقت کند. مدیران بارسا به دی‌یونگ اعلام کرده‌اند تنها شرط‌شان برای تمدید قرارداد او همین کاهش دستمزد است.

به گزارش«شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ اما روزنامه آ اس امروز در گزارشی اعلام کرد از منابع خود دریافته مدیران بارسلونا به دی‌یونگ اعلام کرده‌اند دستمزد کاهش یافته او هم با تاخیر به حسابش واریز خواهد شد. بارسا به ستاره هلندی گفته این اقدامی است که به عبور بلوگرانا از بحران اقتصادی فعلی کمک خواهد کرد.

1923058

در گزارش آ اس اشاره شده که دی‌یونگ و مدیر برنامه‌هایش این درخواست رسمی بارسلونا را دریافت کرده‌اند ولی تا این لحظه به آن پاسخی نداده‌اند.

روزنامه اسپانیایی می‌گوید مدیر برنامه‌ها و وکلای دی‌یونگ عجله‌ای برای پاسخ دادن به نامه ارسالی بارسا ندارند. منابع آ اس به این روزنامه گفتند که مدیر برنامه‌های دی‌یونگ او را راضی کرده تا در ازای گرفتن تضمین از موقعیت ستاره هلندی در باشگاه و تبدیل شدن او به یکی از ستاره‌های اصلی تیم با این درخواست موافقت کند.

بارسلونا امیدوار است دی‌یونگ با این پیشنهاد موافقت کند تا تمدید قرارداد او هر چه زودتر امضا شود. از سال گذشته رابطه دی‌یونگ و مدیر برنامه‌هایش با بارسا پرتنش بوده است. مدیران بلوگرانا سعی داشتند ستاره هلندی را به منچستریونایتد بفروشند ولی او با اصرار برای ماندگار شدن در بارسا این برنامه را ناکام گذاشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی