|

آخرین وضعیت مصدومیت علیرضا بیرانوند برای بازی با النصر

خلاف ادعای برخی رسانه ها مبنی بر قطعی شدن غیبت بیرانوند در بازی با النصر، به نظر این گلر با شرایط سخت خودش را برای این بازی آماده می کند.

لینک کوتاه کپی شد

عصر دیروز بود که خبر غیبت قطعی علیرضا بیرانوند شوک تازه ای را به هواداران پرسپولیس وارد کرد. برخی رسانه ها مدعی شدند غیبت بیرو در بازی با النصر قطعی شده و قرار است یکی از دو دروازه بان جوان پرسپولیس مقابل رونالدو و دیگر غول های النصر صف آرایی کند.

به گزارش«شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ این خبر در حالی که هواداران پرسپولیس در اوج هیجان بابت منتفی شدن یا جذب مهاجم خارجی بودند، سروصدای زیادی به پا کرد. هرچند که پس از گذشت دقایقی مشخص شد هنوز هیچ اتفاق جدیدی در مورد بیرو رخ نداده که غیبتش را در بازی با النصر قطعی کرده باشد.

آخرین خبرهای دریافتی در مورد وضعیت و شرایط بیرانوند این است که روند درمانی او با تزریق بافت سلول ادامه داشته و قرار است پرتو درمانی خود را نیز تا سه روز آینده ادامه دهد تا مراحل بازپروری خود را با توجه به مدت زمان باقی مانده تا بازی با النصر تکمیل کند. هرچند که درنهایت بیرانوند باید با قرص و آمپول مقابل رونالدو و هم تیمی‌هایش صف آرایی کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی