|

جواد نکونام علی سامره را از استقلال اخراج کرد؟

از امروز با تصمیم سرمربی استقلال، علی سامره از سمت خود به عنوان مدیر تیم کنار برود و اجازه حضور در تمرینات استقلال را نداشته باشد!

لینک کوتاه کپی شد

جواد نکونام در تصمیمی بحث‌برانگیز مانع حضور مدیر تیم آبی‌ها در تمرینات این تیم شده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360، باشگاه استقلال این روزها درگیر حواشی ریزودرشت پرشماری است. آنچه در روزهای گذشته بیش از پیش نمایان شده، اختلاف علی خطیر مدیرعامل استقلال با جواد نکونام سرمربی آبی‌ها است و طرفین در تلاش هستند تا بتوانند بر موضع خود بمانند و فعلاً خبری از صلح در اردوی آبی‌پوشان پایتخت نیست؛ آن‌هم در شرایطی‌که استقلال شروع نسبتاً خوبی در لیگ بیست‌وسوم داشته و انتظار می‌رفت که در تعطیلات فیفادی آبی‌ها بتوانند به روزهای کم‌تنش و آرام خود بازگردند و با آرامش برای ادامه حضور در فصل جدید لیگ برتر آماده شوند.

جواد نکونام شب گذشته در گفت‌وگویی تلویزیونی صحبت‌های جدیدی را علیه مدیریت باشگاه استقلال مطرح کرد تا همچنان آتش اختلاف میان طرفین روشن بماند. در این میان در روزهای گذشته خبرهای ضدونقیضی درباره برکناری علی سامره از سمت خود در قامت مدیر تیم استقلال به گوش می‌رسید؛ اتفاقی که در وهله نخست به نظر می‌رسید که از سمت‌وسوی مدیران عالی‌رتبه باشگاه قرار است انجام شود اما پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که کنار رفتن سامره از سمت مدیریت تیم فوتبال استقلال با پیگیری‌های جواد نکونام بوده است!

نکونام از روز نخستی که هدایت تیم استقلال را پذیرفت به دنبال انتخاب مدیر رسانه موردنظر خود بود؛ اتفاقی که البته در دوره‌های قبلی هم رخ می‌داد و اغلب سرمربیان استقلال تصمیم به انتخاب مدیر رسانه تیم خود می‌گرفتند. در این میان، وجه تمایز استقلالِ لیگ بیست‌وسوم با استقلالی که در فصول گذشته در لیگ برتر شرکت می‌کرد، عدم وحدت و انسجام میان مدیریت باشگاه و کادرفنی است که باعث شده تا طرفین بر سر موضوعات مختلف از جمله انتخاب و خرید دروازه‌بان سوم و یا استخدام مدیر رسانه‌ای به توافق نرسند.

مدیرعامل استقلال پیش از دیدار با استقلال خوزستان بود که دستور داد دسترسی چهره موردنظر نکونام برای مدیریت رسانه استقلال نسبت به رسانه‌های رسمی این باشگاه قطع شود؛ اتفاقی که با واکنش جواد نکونام همراه شد و او در کنفرانس خبری بعد از دیدار با حریف اهوازی گفت: «تیم رسانه‌ای نداشتیم و دوستانم کمک می‌کردند چون قراردادی نداشتند. من تیم رسانه‌ای‌ام را انتخاب می‌کنم و اگر قرار باشد کسی را کنار بگذارند و بخواهند کسی را از باشگاه اطراف تیم بگذارند، من هم می‌فرستم باشگاه که استراحت کند تا آن‌جا در خدمتش باشیم. کسی قرارداد نداشت که برکنار شود».

جواد نکونام در تازه‌ترین درخواست خود به علی سامره مدیر تیم استقلال اعلام کرده بود که قرارداد مدیر رسانه‌ای آبی‌ها تا امروز (سه‌شنبه) نهایی شود. با وجود درخواست نکونام، گفته می‌شود رایزنی سامره با مدیران عالی‌رتبه باشگاه استقلال برای نهایی‌شدن قرارداد گزینه موردنظر نکونام به توافق نرسیده و همین مسئله باعث شده تا از امروز با تصمیم سرمربی استقلال، علی سامره از سمت خود به عنوان مدیر تیم کنار برود و اجازه حضور در تمرینات استقلال را نداشته باشد!

واکنش مدیران استقلال به اخراج سامره

اخراج سامره از سوی نکونام در حالی صورت گرفته است که باشگاه استقلال این اخراج را تکذیب می‌کند؛ در این راستا، یکی از مدیران آبی‌پوشان دراین‌باره به ایرنا گفت: علی سامره در تیم اجرایی باشگاه استقلال به عنوان سرپرست و مدیر تیم حضور دارد و هرگونه تغییری در استقلال از طریق رسانه رسمی این باشگاه اطلاع رسانی می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی