|

اگر بیرانوند وسط بازی پرسپولیس النصر مصدوم شود چه؟

اگر بیرانوند با تلاش ویژه پزشکان و البته با قرص و آمپول به بازی برسد باید احتمال مصدومیت او را هم در جریان بازی داد.

لینک کوتاه کپی شد

شاید خیال مربیان پرسپولیس از رسیدن بیرانوند به بازی با النصر راحت باشد اما این نباید باعث شود آماده‌سازی دروازه‌بان‌های ذخیره فراموش شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، در روزهای اخیر وضعیت علیرضا بیرانوند تبدیل به یکی از دغدغه‌های بزرگ پرسپولیس شده است. او در اوایل بازی تدارکاتی ایران و بلغارستان آسیب دید و جایش را به پیام نیازمند داد.

بعد از بازگشت تیم ملی به ایران، اخبار در دو سه روز اول ناامید کننده بود. با اعلام پزشکان تقریبا همه به این نتیجه رسیده بودند که بیرانوند بین دو تا 3 هفته قادر نخواهد بود بازی کند و این یعنی او بازی حساس با النصر را هم از دست می‌داد.

اما کم کم وضعیت تغییر کرد. با یادآوری سوابق بیرانوند در پشت سر گذاشتن مصدومیت‌‌ها و بازگشت پیش از موعدِ او، این امیدواری به وجود آمد که بیرانوند به بازی با النصر و تقابل با یاران کریستیانو رونالدو می‌رسد.

از دو سه روز پیش هم همه به این قطعیت رسیدند که بیرو مشکلی برای بازی با النصر ندارد. حتی رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با حضور در برنامه فوتبال برتر رسما اعلام کرد که بیرانوند در بازی با النصر دروازه‌بان پرسپولیس خواهد بود.

این قطعا خبر خوبی برای هواداران پرسپولیس است اما عقل سلیم حکم می‌کند که کادر فنی پرسپولیس جانب احتیاط را هم بگیرد. اگر بیرانوند با تلاش ویژه پزشکان و البته با قرص و آمپول به بازی برسد باید احتمال مصدومیت او را هم در جریان بازی داد.

در واقع ممکن است بیرو در هر دقیقه‌ای از مسابقه، دیگر نتواند بازی کند. در این صورت آیا دروازه‌بان دوم پرسپولیس از نظر روحی و فنی آماده حضور در زمین هست؟ البته که این حدسِ بدبینانه‌ای است اما اگر یک درصد، فقط و فقط یک درصد چنین اتفاقی بیفتد پرسپولیس آمادگی مقابله با این چالش را دارد؟

اینجاست که نقش کادر فنی و به ویژه مربی دروازه‌بان‌های برزیلیِ پرسپولیس اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. مربیان پرسپولیس نباید با این خیالِ خوش که بیرو به بازی با النصر می‌رسد، دروازه‌بان‌های ذخیره را فراموش کنند و آنها را برای این بازی بزرگ آماده نکنند.

این تصور هر چقدر هم بدبینانه باشد نباید از ذهن کادر فنی پرسپولیس دور بماند. به هر حال دو ماه پیش هم که پرسپولیسی‌ها با خوشحالی بیرانوند را از چنگ استقلال درآوردند کسی پیش‌بینی نمی‌کرد او در آستانه یک بازی مهم مصدوم شود. اما حالا این اتفاق افتاده است. پس بهتر است کادر فنی پرسپولیس خیلی جدی به این مساله فکر کند و برایش چاره‌ای بیندیشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی