|

کشتی حسن یزدانی و دیوید تیلور در فینال کی و چه ساعتی است؟

کشتی حسن یزدانی و دیوید تیلور

حسن یزدانی و دیوید تیلور احتمال قریب به یقین باید ساعت 9 یکشنبه شب دیدار فینال وزن 86 کیلیوگرم را در بلگراد مقابل هم برگزار کنند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مسابقات کشتی قهرمانی جهان از شنبه ساعت 12 ظهر به وقت ایران آغاز می شود و در روز نخست این رقابت‌ها رضا اطری در 61 کیلو، امیرمحمد یزدانی در 70 کیلو، حسن یزدانی در 86 کیلو و امیرحسین زارع در 125 کیلو به مصاف حریفان خواهند رفت. 

دیوید تیلور و حسن یزدانی که به احتمال فراوان یکشنبه شب حوالی ساعت 9 بعد از پشت سر گذاشتن تمامی رقبای خود در مراحل مقدماتی در فینال وزن 86 کیلوگرم ششمین رقابت خود را برگزار می‌کنند؛ رقابتی که تمامی کشتی دوستان جهان در یک سال گذشته برای تماشای آن لحظه شماری کرده‌اند. 

jcja5oar

وقتی دیوید تیلور زیر چشمی تمرین حسن یزدانی را می دید!

در سالن گرم و تمرین مسابقات هم دیوید تیلور حضور داشت و همزمان حسن یزدانی هم مشغول تمرین با مربی خودش بود و دیلور هم از دور نظاره گر تمرین حسن یزدانی بود و میزان آمادگی رقیب اصلی خود را می سنجید.

حسن یزدانی و دیوید تیلور در کنفرانس چه گفتند؟

حسن یزدانی و دیوید تیلیور یکی از سه کشتی گیری بود که در این کنفرانس خبری با حضور نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی حاضر بودن و به سوالات پاسخ دادند.

او در پاسخ به سوال دیگری درباره تفاوت آمادگی‌اش نسبت به سال گذشته عنوان کرد: "شرایط امسالم با سال گذشته قابل قیاس نیست. تا اینجا همه چیز خوب است. امیدوارم در مسابقات هم خوب باشد." 

دیوید تیلور هم در این کنفرانس درباره نبرد ششم خود با حسن یزدانی در صربستان عنوان کرد: من استرس و هیجان خاصی ندارم. کاملا آماده‌ام. این مسابقات، رقابت پیش از المپیک است و دوست دارم بهترین کشتی‌ها را بگیرم.  

دیوید تیلور در پاسخ به یکی از خبرنگاران که گفت به نظر می‌رسد حسن یزدانی در بهترین فرم خود قرار دارد، گفت: این اتفاق خوبی است و من آن را دوست دارم.

این کنفرانس در حالی برگزار شد که حسن یزدانی و دیوید تیلور در دورترین نقطه نسبت به هم نشسته بودند و برخورد خاصی با هم نداشتند.

varzesh3-1965680

حسن یزدانی و دیوید تیلور ممکن است قبل فینال بهم بخورند؟

حسن یزدانی در رنکینگ پنجم جهان قرار گرفته و دیوید تیلور با توجه به اینکه بعد از قهرمانی سال گذشته در هیچ تورنمنت بین المللی شرکت نکرده، تا رده هفتم این رنکینگ سقوط کرده است. اما با اینکه گفته می شد ممکن است این دو کشتی گیر در مرحله یک چهارم نهایی بر اساس قرعه کشی صورت گرفته با یکدیگر برخورد کنند و این بار در فینال شاهد این دوئل فوق العاده نباشیم، به نظر می رسد فرمولی که اتحادیه جهانی کشتی برای جایگذاری نفرات اول تا هشتم رنکینگ اعلام کرده باعث شده تا از همین حالا مشخص شود یزدانی و تیلور در دو طرف جدول قرار خواهند گرفت.

r00eqjoi

طبق این فرمول در صورتی که نفرات اول تا هشتم رنکینگ بتوانند تا مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند، بر این اساس با یکدیگر روبرو می شوند:


* رنکینگ یک – رنکینگ هشت
* رنکینگ چهار – رنکینگ پنجم
* رنکینگ دو – رنکینگ هفت
* رنکینگ سه – رنکینگ شش

در مرحله نیمه نهایی نیز برنده دو مبارزه اول با هم برخورد خواهند کرد و برنده دو مبارزه دوم نیز با یکدیگر برای رسیدن به فینال نبرد می کنند.

بدین ترتیب راه حسن یزدانی و دیوید تیلور تا فینال از هم جدا شده و حریفان احتمالی ستاره کشتی ایران در یک چهارم و نیمه نهایی هم تا حدودی مشخص هستند. در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد، یزدانی در یک چهارم نهایی با  ناظم امینه از سن مارینو کشتی می گیرد و در نیمه نهایی نیز با رنکینگ یک این وزن یعنی سباستین از لهستان روبرو خواهد شد.

yjcz3cdc

منبع: ورزش سه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی