|

ماجرای کاوه رضایی و تراکتور به کجا رسید؟

ماجرای کاوه رضایی و تراکتور جزو پیچیده‌ترین اتفاقات حقوقی فوتبال ایران است.

لینک کوتاه کپی شد

کسی از سرنوشت پرونده حقوقی بین باشگاه تراکتور و کاوه رضایی خبردار نیست.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، ماجرای کاوه رضایی و تراکتور جزو پیچیده‌ترین اتفاقات حقوقی فوتبال ایران است. کاوه که ابتدای فصل گذشته با استقلال به توافق رسید، پس از عدم امکان حضور در لیست این تیم به دلیل پر بودن سهمیه بازیکنان بزرگسالان، راه تراکتور را در پیش گرفت و این درحالی بود که در آن مقطع صحبت از بازگشت رضایی در نیم فصل به استقلال شنیده می‌شد.

نیم فصل مذکور از راه رسید و‌ کاوه رضایی با حضور در سازمان لیگ قرارداد خود را به صورت یک طرفه با تراکتور فسخ کرد. اتفاقی که موجب شد تا هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تی‌تی‌ها مدعی شود از این مهاجم شکایت خواهند کرد. کاوه برخلاف انتظارات خود نه‌تنها به استقلال برنگشت بلکه با شکایت باشگاه تراکتور به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان، باتوجه به فسخ غیرقانونی تا پایان فصل مجبور به خانه‌نشینی شد.

اما این درحالی است که در حکم انشاشده آمده بود که بازیکن می‌تواند در ابتدای فصل جدید انعقاد قرارداد کند؛ اتفاقی که کاوه رضایی هم آن را انجام داده و به سپاهان پیوست. اما باتوجه به غیرقانونی تلقی شدن فسخ رضایی با تراکتور، باشگاه تبریزی می‌توانست دوباره با طرح شکایت از این بازیکن طبق ادعای نصیرزاده، علاوه بر گرفتن غرامت، رضایی را چند ماه دیگر کند.

تراکتور که قصد داشت با گرفتن غرامت، ماجرا را فیصله دهد، شکایت خود را مسترد کرد ولی بعداً خبر رسید باتوجه به عدم توافق، تی‌تی‌ها دوباره شکایت خود را از سر گرفته‌اند ولی با این‌ وجود مهاجم جدید سپاهان مشکلی برای همراهی تیم خود از این بابت ندارد.

حال ماجرای رضایی و تراکتور در مسکوت‌ترین حالت ممکن قرار دارد و‌ طرفین هیچ صحبتی در این زمینه نداشته‌اند و مشخص نیست که این پرونده حقوقی آیا در جریان هست یا نه و اگر در جریان هست چه میزان زمان تا صدور رای باقی مانده و جزئیات ماجرا از چه قرار است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی