|

ستاره ژاپنی در مضحک ترین حالت ممکن مقابل رئال بدشانسی آورد!

شادی ستاره ژاپنی تنها چند دقیقه دوام داشت و داور گل او را به دلیل آفساید هم تیمی‌اش مردود اعلام کرد؛ او در اوج بدشانسی با این اتفاق مواجه ش…

لینک کوتاه کپی شد

تاکفوسا کوبو، ستاره ژاپنی رئال سوسیداد، در تقابل با تیم سابقش با یک بدشانسی بسیار بزرگ روبرو شد. رئال سوسیداد شروع غیرمنتظره ای در خانه رئال مادرید داشت و در همان دقیقه 4 توانست دروازه میزبان قدرتمندش را باز کند. تاکفوسا کوبو، ستاره ژاپنی رئال سوسیداد، نقش مهمی در به ثمر رسیدن این گل داشت. او بدشانس بود که چند دقیقه بعد نامش به لیست گلزنان بازی اضافه نشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه، کوبو در چهارمین دقیقه از بازی با یک ارسال زیبا از سمت راست اندر باررنه‌چه‌آ را در دهانه دروازه صاحب موقعیت گلزنی کرد؛ ضربه والی او را کپا آریسابالاگا به خوبی گرفت؛ دروازه بان رئال اما روی ریباند با وجود تلاش بسیار نتوانست راه دروازه را ببندد و نتیجه 1-0 شد.

سوسیداد بعد از گل اول به رهبری کوبو حملاتش را ادامه داد و در دقیقه 11 موفق شد برای دومین بار دروازه رئال را باز کند. این بار نوبت ستاره ژاپنی بود که گل بزند. او با یک شلیک استثنایی از پشت محوطه جریمه دروازه کپا را باز کرد تا غرق در شادی شود.

شادی ستاره ژاپنی تنها چند دقیقه دوام داشت و داور گل او را به دلیل آفساید هم تیمی‌اش مردود اعلام کرد؛ او در اوج بدشانسی با این اتفاق مواجه شد چرا که آندر باررنه‌چه‌آ داخل محوطه جریمه در موقعیت آفساید دید دروازه بان رئال را مختل کرده بود و به این شکل مضحک باعث مردود شدن گل کوبو شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی