|

دفاع اسطوره فوتبال فرانسه از لیونل مسی!

تیری آنری معتقد است که شرایط در پاری سن ژرمن برای درخشش مسی فراهم نبود.

لینک کوتاه کپی شد

مسی پس از پایان دوران قراردادش با پاری سن ژرمن تصمیم به ترک این باشگاه گرفت و راهی اینترمیامی شد تا تجربه جدیدی را در دوران فوتبالش به دست آورد. 

به گزارش«شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این ستاره آرژانتینی در زمان حضورش در پارک دو پرنس با مشکلات بسیاری مواجه شد و این مشکلات در سال دوم قراردادش با پی اس جی به اوج خود رسید، تا جایی که هواداران این تیم بارها و بارها او را در ورزشگاه هو کردند. 

این وضعیت انتقاد بسیاری از ستارگان بزرگ دنیای فوتبال را به همراه داشت و آنری هم در بین کسانی است که در این درگیری که هنوز هم ادامه دارد، از هم تیمی سابقش در بارسلونا دفاع و حمایت کرد. 

1874465

آنری در گفتگو با RMC Sport در پاسخ به این سوال که آیا از عدم موفقیت مسی در این تیم شگفت‌زده شده است گفت: «نه. به شما خواهم گفت چرا. باید به یاد شما بیاورم زمانی که اولین بار به عنوان کارشناس در آمازون حاضر شده بودم گفتم که بازی در چنین تیمی برای من سردردآور است. 

من درباره ساختار و سازماندهی صحبت می‌کنم. چطور ممکن است بتوانید با هر سه بازیکن شامل مسی، نیمار و کیلیان امباپه به صورت همزمان بازی کنید؟ وقتی مسی در تیم ملی آرژانتین بازی می‌کند، سه مسی آنجا نیست. فقط او است. او تنها رییس تیم است و فرصت درخشیدن دارد.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی