|

پیشکسوت استقلال مخالف کسر امتیاز از سپاهان است!

کاپیتان اسبق استقلال می‌گوید کسر امتیاز و جریمه مالی قشنگ نیست و سقف قرارداد مانع پیشرفت فوتبال است‌.

لینک کوتاه کپی شد

هفته گذشته یکی از رای‌های تاریخی کمیته انضباطی به وقوع پیوست و باشگاه سپاهان با کسر ۴ امتیاز و جریمه سنگین مالی مواجه شد.

به گزارش«شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ از آن زمان واکنش‌های متعددی به این اتفاق از سوی افراد مختلف نشان داده شده است و درحالی که چند باشگاه از سپاهان بابت رعایت نکردن سقف قرارداد شکایت کرده بودند، سرمربی هوادار نظر متفاوتی دارد و می‌گوید اگر قانون درست است باید ضمانت اجرایی داشته باشد ولی کسر امتیاز قشنگ نیست.

محمود فکری، کاپیتان سابق استقلال در کنفراتس خبری خود گفت: من خودم مخالف این قانون بودم و فوتبال ما به اندازه کافی به جامعه سرویس می‌دهد اگر این فوتبال خصوصی باشد می‌تواند درآمد خودش را داشته باشد. اگر هم دولتی است که ظاهرا این شکلی است پس باید بودجه فوتبال را تامین کنند و تیم‌هایی که ازشان توقع هست هزینه‌ها را بدهند و خواسته‌های هواداران‌شان را برآورده کنند.

فکری اضافه کرد: اما برخی باشگاه‌ها این قانون را دور می‌زنند. اگر این قانون درست است سفت و سخت آن را اجرا کنیم و ضمانت اجرایی داشته باشیم و تیم‌های متخلف برخورد شدید بشود. اینکه امتیاز کم کنیم یا جریمه مالی بشوند اصلا قشنگ نیست. یا این قانون را نگذارید یا ضمانت داشته باشد و قدرتی یقه تیم‌های متخلف را بگیرد. من خودم مخالف این قانون هستم این مسائل فوتبال مانع پیشرفت ما می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی