|

اشتباه بزرگ سرمربی النصر در بازی با پرسپولیس

عملکرد درخشان هافبک - مهاجم برزیلی تیم النصر در هفته‌های گذشته، واکنش جالب برخی هواداران پرسپولیس را به دنبال داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

النصر در حالی توانست مقابل پرسپولیس با دو گل پیروز شود که سرمربی این تیم به دلیل محدودیت استفاده از بازیکن خارجی در لیگ قهرمانان آسیا، بالاجبار روی نام چند بازیکن تیمش خط قرمز کشید. کاسترو علاوه بر تلس و فوفانا، نام تالیسکا را هم در فهرست بازی قرار نداد تا اوتاویو و سادیو مانه، به رونالدو در تهدید دروازه پرسپولیس کمک کنند.

به گزارش«شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ سرمربی النصر در شرایطی این تصمیم را گرفت که تالیسکا در فصل جدید لیگ عربستان آمار جالب توجهی داشته و در سه بازی که برای النصر به میدان رفته، سه گل زده و دو پاس گل داده است. 

این بازیکن برزیلی که پست اصلی‌اش هافبک هجومی است در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل شباب الاهلی امارات هم به میدان رفت و توانست در آن بازی 2 بار دروازه حریف را باز کند تا در صعود تیمش به مرحله گروهی تاثیری مستقیم داشته باشد.

با توجه به دبل بازیکن 29ساله برزیلی در بازی دیشب النصر و الاهلی، برخی کانال‌های هواداری پرسپولیس از سرمربی النصر بابت بازی ندادن به تالیسکا جلوی تیم محبوبشان تشکر کرده‌اند چرا که اگر او هم در ورزشگاه آزادی به میدان می‌رفت، شاید النصر با تعداد گلهای بیشتری میزبانش را شکست می‌داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی