|

کلوپ از خوشحالی در پوست خود نمی گنجد!

لیورپول با این پیروزی اختلافش با منچسترسیتی صدرنشین را به دو امتیاز کاهش داد و نشان داد بار دیگر یکی از مدعیان اصلی لیگ برتر خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

یورگن کلوپ بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل وستهم گفت از عملکرد بازیکنانش کاملا راضی است و از گلهایی که در این بازی به ثمر رسانده‌اند لذت برده است.کلوپ خوشحال‌تر از همیشه: عالی بودیم و سوپرگل زدیم!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه، لیورپول امشب در خانه خود به مصاف وستهم رفت و در این بازی که در هفته ششم لیگ برتر برگزار شد با گلهای محمد صلاح، داروین نونیز و دیوگو ژوتا با نتیجه 3-1 به پیروزی رسید.

لیورپول با این پیروزی اختلافش با منچسترسیتی صدرنشین را به دو امتیاز کاهش داد و نشان داد بار دیگر یکی از مدعیان اصلی لیگ برتر خواهد بود.

یورگن کلوپ در پایان بازی بارها از بازیکنانش ستایش کرد و گفت لیورپول در هر سه گلی که به ثمر رساند فوتبالی تماشایی ارائه داد. او از گلهایی که بازیکنانش وارد دروازه وستهم کردند به عنوان سوپرگل یاد کرد.

عملکرد داروین نونیز و گلزنی او در این مسابقه

داروین در چند هفته اخیر پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته. او الان برای هر تیمی یک خطر بزرگ است. داروین هیچوقت ما را ناامید نکرده و هر بار که به او احتیاج داشتیم پذیرفت و تمام تلاشش را برای تیم کرد. به نظرم تفاوت اصلی او با گذشته نقشی است که حالا در فاز دفاعی بازی می‌کند. نونیز خیلی بهتر شده.

لیورپول خیلی خوب بود، واقعا راضی‌کننده بودیم

ما برایشان مشکل درست کردیم و گلهایی زدیم که سوپرگل بود. آلیسون در یک لحظه خیلی مهم سیوی درخشان داشت. در تمام مسابقه عالی بازی کردیم و تا آخر جنگیدیم و تمرکزمان را حفظ کردیم. جوئل ماتیپ در یک صحنه مقابل آنتونیو عالی کار کرد. ما در این بازی واقعا راضی‌کننده بودیم.

در صحنه منجر به پنالتی می‌شد فهمید تیم ما چقدر خوب است

باید به شرایط مختلف عادت کنیم. پنالتی ما روی یک ضدحمله به دست آمد. داروین روی لوچو پرسی عالی اجرا کرد و صلاح در حالی رسید که کاملا آزاد بود. اگر رویش خطا نمی‌شد به احتمال زیاد توپ را گل می‌کرد. به نظر من این صحنه‌ها واقعا مثبت است و خبر خوبی برای همه لیورپولی‌ها است. این بچه‌ها فوتبالیست‌های خوبی هستند.

شرایط واتارو اندو؟

واتارو اندو فوق‌العاده است. بازیکنی با آرامش مطلق و بسیار مودب. او روز به روز بهتر می‌شود. شک ندارم بیشتر بازی خواهد کرد و به ما کمک می‌کند. هیچ مشکلی وجود ندارد و خوشحالم که او را داریم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی