|

ادعای جنجالی استقلالی ها علیه حرف های بیرانوند!

استقلالی ها به صحبت های بیرانوند به پرداخت پول توسط هوادار متمول استناد کرده اند و مدعی هستند از این تیم هم مثل سپاهان باید امتیاز کم شود.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا بیرانوند در بخشی از صحبت هایش در برنامه شب گذشته فوتبال برتر به حضور هوادار متمول در پرسپولیس اشاره کرد و گفت گاهی اوقات که بازیکنان با باشگاه اختلاف مالی دارند، این فرد بخشی از قرارداد را پرداخت می کند ضمن اینکه او مدعی شد مدیرعامل های پرسپولیس به دلگرمی این فرد این پست را قبول می کنند.

به گزارش«شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ این موضوعی است که از همان شب گذشته محل بحث بوده است و هواداران استقلال معتقدند با این صحبت ها، حالا از پرسپولیس هم مثل سپاهان باید امتیاز کسر شود.

امروز هم محمد نوری، پیشکسوت باشگاه استقلال هم مصاحبه ای با خبرگزار فارس انجام داد و در بخشی از آن گفت:

اینطور که به نظر می‌رسد و براساس حرف‌هایی که زده می‌شود؛ پرسپولیس بیشتر از همه تیم‌ها سقف را دور زده اما متاسفانه سال‌هاست افرادی هستند که از این تیم حمایت می‌کنند. کیومرث هاشمی که الان در راس وزارت ورزش حضور دارد باید با قدرت ظاهر شود. وزیران قبلی از پرسپولیس حمایت کردند و الان هاشمی باید عدالت خودش را ثابت کند. باید نشان بدهد هیچ تیمی با دیگران فرقی ندارد. این اتفاق باید مورد مدیریت و بازخواست قرار بگیرد. فقط کسر امتیاز کافی نیست و باید تنبیهات دیگری هم باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی