|

رئیس لالیگا تیم بعدی امباپه را معرفی کرد!

رئیس لالیگا با اشاره به اینکه پرز هیچگاه نمی‌بازد، ادعا کرد که امباپه در سال 2024 "با احتمال 70- 80 درصد" به رئال خواهد پیوست.

لینک کوتاه کپی شد

لوس بلانکوس در طی چندین سال گذشته، به شدت به کیلیان امباپه لینک شده اند اما ایتدا در سال 2017 و وقتی که او به پاری سن ژرمن پیوست، فرصت جذب او را از دست دادند. آن‌ها همچنین در چندین پنجره نقل و انتقالاتی گذشته نیز، علی رغم پیشنهاداتی که به تیم پاریسی ارائه کردند، به خواسته خود نرسیدند.

به گزارش«شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ البته امباپه از امضای قراردادی جدید با پاری سن ژرمن، خودداری کرده است که این موضوع به او اجازه می‌دهد در تابستان آینده، به طور رایگان به هر تیمی برود. تباس، رئیس لالیگا، انتظار دارد که حالا بازی در دستان رئال مادرید باشد و در مصاحبه اخیر خود درباره استقبال کردن از یک ستاره قهرمان جام جهانی دیگر در لالیگا گفت:" قطعا این اتفاق سرنوشت اوست. فکر می‌کنم که او به احتمال 70 یا 80 درصد، فصل آینده را در لالیگا خواهد گذراند." فلورنتینو پرز به دلیل سیاست جذب ستاره‌های بزرگ و به اصطلاح کهکشانی معروف است و در گذشته نیز با جذب ستاره‌هایی مانند فیگو، زیدان، بکام و کریستیانو رونالدو، این موضوع را ثابت کرده است و تباس درباره اینکه چرا احتمال پیوستن امباپه به برنابئو انقدر زیاد است، اینگونه به حرف‌هایش اضافه کرد:" فلورنتینو پرز هیچوقت نمی‌بازد، او در هیچ چیز نمی‌بازد."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی