|

دلیل حضور درویش در فرودگاه و استقبال از رونالدو مشخص شد!

دلیل اصلی حضور درویش در فرودگاه برای استقبال از رونالدو، حضور علی دایی بود.

لینک کوتاه کپی شد

رضا درویش رابطه خوبی با پیشکسوتان پرسپولیس دارد. از علی پروین و محمود خوردبین گرفته تا علی دایی و بقیه ستاره های سابق پرسپولیس. اگرچه گاهی نیز برخی پیشکسوتان از او انتقاداتی را مطرح می کنند اما ارتباط او با علی پروین و علی دایی بسیار صمیمانه است. به ویژه علی دایی که با او در باشگاه سایپا نیز سابقه همکاری داشت.

به گزارش«شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در همین راستا بحث حضور کاروان النصر و رونالدو که مطرح شد، طبیعی بود که بسیاری از علاقمندان به فوتبال دنبال ملاقات علی دایی با کریستیانو رونالدو بودند. دو چهره گلزن تاریخ که ملاقات آن ها قطعا می توانست سوژه بسیار جذابی باشد.

اگرچه علی دایی در مصاحبه ای اعلام کرده بود برای دیدن رونالدو خودش اقدام می کند و نیازی به واسطه قرار دادن کسی ندارد، اما به نظر می رسد در گفتگویی که او با رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داشت، قرار بود به همراه او راهی فرودگاه شود.

درویش در همین راستا به علی پروین نیز پیشنهاد داد تا او را همراهی کند اما علی پروین نه تنها نپذیرفت بلکه به درویش هم توصیه کرد در فرودگاه حاضر نشود. اما درویش پیش تر قول و قراررها را با علی دایی گذاشته بود. علی دایی حتی شب قبل از سفر النصری ها نیز با درویش تماس گرفت تا از حضور او در فرودگاه مطمئن شده و قول و قرارهای نهایی را با مدیرعامل پرسپولیس گذاشته باشد.

حضور علی دایی از یک سو و احتمال سفر رئیس باشگاه النصر به تهران از سوی دیگر و حتی خبرهایی که در مورد حضور احتمالی رییس فدراسشیون فوتبال قطر به تهران منتشر شده بود به خودی خود باعث شد تا رضا درویش در مراسم استقبال از کاروان النصر شرکت کند. اما واقعیت ماجرا این است که علی دایی به یک باره و هنگامی که رضا درویش در فرودگاه حضور داشت با او تماس گرفت و اعلام کرد به مراسم نخواهد آمد. اتفاقی که باعث شده بود تا درویش با توجه به حضورش در فرودگاه و با توجه به این که خبرنگاران او را دیده بودند، تصمیم گرفت برنگردد. چرا که بازگشت او از نظر رسانه ای وجه خوبی نداشت.

در ادامه نیز رضا درویش با اشاره به این که علی دایی قرار بود در این مراسم شرکت کند، گفت:

بنا بود علی دایی به فرودگاه بیاید. گفت دوست دارم بیایم با رونالدو دیداری داشته باشم. با من قرار گذاشت، ولی ظاهرا باید به دادگاه می‌رفت. خودش شب قبل با من قرار گذاشت، ولی کاری برایش پیش آمد. در ساعتی به من زد و گفت کارم تمام شده که دیر شده بود و گفت بیایم دیر می‌شود.

عجیب تر این که رئیس باشگاه النصر نیز از سفر به تهران سر باز زد و به تهران نیامد تا حضور رضا درویش در فرودگاه مورد انتقاد قرار بگیرد. اما واقعیت ماجرا این است که رضا درویش قطعا این قدر از تجربه مدیریتی برخوردار است که اگر علی دایی زودتر اعلام می کرد که نمی تواند در مراسم حاضر شود قطعا به فرودگاه نمی رفت. اما علی دایی برای دیدار با رونالدو با او هماهنگ کرده بود و حتی شب قبل از آن نیز با مدیرعامل سرخ ها تماس گرفته بود و درویش هرگز فکر نمی کرد قرار است به تنهایی در این مراسم حاضر شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی