|

پرسپولیس به دنبال اولین برد برابر الدحیل!

گل محمدی در پرسپولیس هنوز موفق به کسب برد مقابل الدحیل نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در حالی روز دوشنبه در هفته دوم رقابت های گروه E لیگ قهرمانان آسیا میهمان الدحیل است که تا به امروز با یحیی گل محمدی موفق به کسب پیروزی برابر الدحیل نشده است.

به گزارش«شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ سرخ پوشان تهرانی آخرین باری که با الدحیل در یک گروه قرار گرفتند به سه فصل قبل برمی گردد که یحیی به عنوان جانشین کالدرون عملکرد خوبی داشت و با همان تیم تا فینال لیگ قهرمانان صعود کرد.

جالب اینجاست در آن رقابت ها پرسپولیس در گروه C با تیم های التعاون، الدحیل و الشارجه همگروه بود که در پایان در ۶ بازی که انجام داد با کسب ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست و با 10 امتیاز و با 8 گل خورده و دریافت 5 گل، به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها صعود کرد. در مراحل بالاتر و در دور حذفی نیز یحیی و شاگردانش تیم‌های السد، پاختاکور و النصر را در بازی های متمرکز که در دوحه برگزار می شد شکست دادند و به فینال رسیدند، هرچند که در این فینال به دلیل اشتباهات عجیب و غریب فنی و فردی باز هم موفق به کسب جام نشدند.

پرسپولیس در مرحله گروهی همین بازی ها در مجموع 2 بار شکست را تجربه کرد که هر دو بار مقابل الدحیل بود. بازی رفت که روز 2۲ بهمن ۱۳۹۸۱ برگزار شد و سرخ پوشان با نتیجه 2 بر صفر شکست خوردند و همین طور در بازی برگشت که در تاریخ ۳۱ شهریور ۱۳۹۹۵ برگزار شد و پرسپولیس در آن بازی نیز با نتیجه یک بر صفر بازی را به حریف خود واگذار کرد.

اگرچه پرسپولیس در ادامه راه السد تیم دیگری از قطر که به مراتب قدرتمندتر از الدحیل بود را شکست داد اما طبق آمار هنوز موفق به پیروزی برابر الدحیل با هدایت یحیی گل محمدی نشده است.

از این رو یحیی و شاگردانش در بازی روز دوشنبه کار سختی پیش رو داشته و علاوه بر انگیزه های فردی، یحیی برای کسب پیروزی مقابل این تیم قطری برای بازگشت به بازی های لیگ قهرمانان و نگاهی امیدوارانه به بقیه بازی های پیش رو هیچ جاره ای جز شکست این تیم پرستاره ندارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی