|

وقتی یحیی برای بازی با الدحیل روش استقلالی ها را پسندید

یحیی گل محمدی پس از رسیدن کاروان پرسپولیس به دوحه فیلم عملکرد تیم استقلال تاجیکستان مقابل الدحیل در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا را نگاه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

در آستانه دیدار دوم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا افراد نزدیک به اردوی تیم پرسپولیس درباره شرایط این تیم در اردوی دوحه قطر درباره تدابیر تاکتیکی سرمربی این تیم مطالبی را عنوان کردند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ یحیی گل محمدی جمعه شب پس از رسیدن کاروان پرسپولیس به دوحه قطر بار دیگر فیلم عملکرد تیم استقلال تاجیکستان مقابل الدحیل در هفته اول لیگ قهرمانان ۲۰۲۳ آسیا را نگاه کرد. اعضای کادرفنی تیم پرسپولیس بر این اعتقادند عملکرد تیم استقلال تاجیکستان به لحاظ دفاعی مقابل تیم هجومی و خطرناک الدحیل مطلوب بوده و این روش برای متوقف کردن فورواردهای خطرناک تیم الدحیل در خط هافبک و حمله موثر است. دیداری که در خانه تاجیک ها با حساب ۰-۰ بدون گل به پایان رسید.

تیم الدحیل در جمع بازیکنان خط حمله خود از مهاجمان فرانسوی، کنیایی و قطری بهره‌مند است. همچنین «هرنان جورج کرسپو» سرمربی آرژانیتنی این تیم در این حد فاصل فیلیپه کوتینیو برزیلی هافبک تهاجمی اسبق بارسلونا را نیز به جمع شاگردان خود اضافه کرده است و از این نظر می تواند شب دردسرسازی را برای مدافعان و هافبک های پرسپولیس رقم بزند.

این دیدار فردا شب در دوحه برگزار می شود. دو تیم الدحیل و پرسپولیس به ترتیب با یک و صفر امتیاز در رده سوم و چهارم جدول گروه E لیگ قهرمانان ۲۰۲۳ آسیا قرار دارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی