|

مسی می خواهد فوق ستاره تیم رئال را به اینترمیامی بیاورد!

مسی می‌خواهد برنده توپ طلا در سال 2018، هم‌بازی او در اینتر میامی شود.

لینک کوتاه کپی شد

دارنده هفت توپ طلای فوتبال جهان، می‌خواهد لوکا مودریچ هم‌بازی او در اینتر میامی شود و گفته می‌شود که دیوید بکام قبلا در این خصوص با هافبک رئال مادرید صحبت کرده است.

به گزارش«شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ لوکا مودریچ در این فصل از مسابقات لالیگا به آن شکل برای لوس بلانکوس بازی نکرده و تنها 205 دقیقه برای تیم کارلو آنچلوتی در لالیگا به میدان رفته است. هافبک سرشناس کروات در پایان فصل 24-2023 بازیکن آزاد می‌شود و خبرها و شایعاتی از انتقال او در ماه ژانویه هم به گوش می‌رسد.

پردراگ میاتوویچ، ستاره سابق رئال مادرید اما مدعی است که اینتر میامی به دنبال توصیۀ لئو مسی به دنبال حضور کاپیتان تیم ملی کرواسی در این باشگاه آمریکایی است. میاتوویچ در گفتگو با کادناسر دراین‌باره گفته است:

لوکا پیشنهاداتی از ایالات متحده و از تیم‌های زیادی، به خصوص از این یکی (اینتر میامی) دریافت کرده است. او قبلاً هم پیشنهادات خوبی از تیم‌های عربستانی داشت، اما می‌خواست در مادرید بماند. خود مسی شخصاً به احتمال پیوستن لوکا به اینتر میامی علاقه‌مند است. در کرواسی، چند روز پیش، مودریچ با بکام ملاقات کرد، جایی که آنها مشغول غذا خوردن بودند.

دیوید بکام از زمانی که در مستطیل سبز بازی می‌کرد، روابط قوی با رئال مادرید داشته و او حالا یکی از مالکین اینتر میامی است. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال، لیونل مسی را به لیگ MLS آورده و هنوز این شانس وجود دارد که او بتواند از طریق کنفرانس شرق MLS جواز حضور در پلی‌آف را به دست آورد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی