|

اظهار تاسف پرسپولیسی سابق در مورد ورزشگاه آزادی

موضوعی که از ساعاتی پیش در شبکه های اجتماعی مطرح شده مقایسه چمن ورزشگاه آزادی و استادیوم الدحیل قطره بوده که جنجال زیادی به پا کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

شب گذشته تیم پرسپولیس در رقابت های هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا توانست در مقابل الدحیل قطر به پیروزی مهمی دست پیدا کند. البته پرسپولیس در بازی نخست خود در این رقابت‌ها مقابل النصر عربستان در ورزشگاه آزادی نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از وقت صبح، اما موضوعی که از ساعاتی پیش در شبکه های اجتماعی مطرح شده مقایسه چمن ورزشگاه آزادی و استادیوم الدحیل قطره بوده که جنجال زیادی به پا کرده است.

چرا که اغلب هواداران سرخ پوشان و پیشکسوتان این تیم معتقدند کیفیت پایین چمن استادیوم آزادی در بازی مقابل النصر موجب باخت این تیم برابر حریف عربستانی‌اش شد.

در همین رابطه حالا جواد کاظمیان ستاره قدیمی پرسپولیس با انتشار یادداشت تند و تیزی در صفحه شخصی اش به ماجرای پرحاشیه چمن ورزشگاه آزادی واکنش نشان داده است.

کاظمیان در این استوری مدعی شده که کیفیت خوب چمن استادیوم قطر موجب بازی زیبا پرسپولیسی‌ها بوده و از بابت شرایط بد چمن آزادی اظهار شرمندگی و غمگینی کرده است.

 استوری معنادار جواد کاظمیان برای رسول خادم؛ تو الگوی منی قهرمان

به گزارش وقت صبح، حضور خاص رسول خادم در بین سیل زدگان شهر آستارا باعث شده که اغلب چهره های مشهور کشور با انتشار مطالبی به تمجید از وی بپردازند.

شسیبشسب

هرچند آنطور که از تصاویر پیداست این قهرمان پیشکسوت به صورت داوطلبانه و مخفیانه در این شهر حضور پیدا کرده است.

اما منتشر شدن تصاویر متفاوتی از کمک رسانی بی دریغ این چهره مشهور به مردمان گرفتار در سیل آستارا بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته است.

در همین‌ رابطه حالا جواد کاظمیان ستاره قدیمی سرخ پوشان با یادداشت تحسین برانگیزی در صفحه شخصی اش این قهرمان سابق کشتی جهان را الگوی خودش دانسته است.

این پیشکسوت پرسپولیس در این رابطه نوشته است: مردی از جنس بلور، تو این دوره بی قهرمان تو الگو و قهرمان منی…

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی