|

2 پرسپولیسی در لیست امیر قلعه نویی

به نظر دو بازیکن جدید از پرسپولیس در اردوی تیم ملی حضور پیدا کنند.

لینک کوتاه کپی شد

امیر قلعه نویی از همان روزی که حکم سرمربیگری را برای دومین بار دریافت کرد از تغییرات و جوانگرایی در تیم ملی فوتبال ایران خبر داد و تاکید کرد هدف آن پایین آوردن میانگین سنی تیم ملی و ایجاد یک تیم ملی جوان است. هرچند که تا به امروز و در واقعیت چنین اتفاقی رخ نداده و در اردوهای قبلی باز حضور همان ملی پوشان سابق در دوران حضور کی روش، اسکوچیچ و باز هم کی روش بودیم.

به گزارش«شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ اما آن چه قطعی به نظر می رسد این است که قلعه نویی قصد دارد برای فیفادی پیش رو و اردوی اردن، چند بازیکن تیم ملی امید را با نظر رضا عنایتی به تیم ملی بزرگسالان دعوت کند.

محتمل ترین گزینه یاسین سلمانی است. کاپیتان تیم امید که تا امروز در لیگ برتر و در پرسپولیس فیکس بازی نکرده، اما در دیدار آسیایی مقابل الدحیل قطر در ترکیب اصلی سرخپوشان قرار گرفت و با وجود رفت و برگشت های فراوان، پرواز های طولانی و افت بدنی زیاد عملکرد خوبی را از خود نشان داد.

به جز یاسین سلمانی، محمد عمری نیز دیگر گزینه ای است که پیش بینی می شود این شانس را خواهد داشت که به اردو‌ی بعدی دعوت شود. اگرچه هر دو بازیکن کار سختی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی داشته و باید با بازیکنان بزرگ و با تجربه‌ای در خط میانی تیم ملی رقابت کنند اما پیش بینی می شود حضور این دو بازیکن در اردوی تیم ملی توسط قلعه نویی قطعی است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی