|

گلر استقلالی در راه پرسپولیس!

سنگربانی که ریکاردو ساپینتو او را آینده دروازه تیم ملی ایران می‌دانست، در آستانه پیوستن به باشگاه رقیب است.

لینک کوتاه کپی شد

سال قبل استقلال ۳ دروازه‌بان داشت؛ سید حسین حسینی که کاپیتان بود گلر اول، علیرضا رضایی سنگربان دوم و سینا سعیدی‌فر گلر سوم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ رضایی در زمان قبل از ساپینتو هم برای فرهاد مجیدی بازی کرده بود و نوید یک استعداد درخشان را داد اما ساپینتو که آمد در یک اقدام عجیب به هر سه دروازه‌بانش بازی داد. معمولا در دنیای فوتبال دروازه‌بان ثابت است، مگر اینکه مصدوم یا محروم شود اما ساپینتو آنقدر به دو جوان آینده‌دارش اعتقاد داشت که به گلر سوم هم بازی داد.

در شروع این فصل و با تصویب قوانین جدید علیرضا رضایی مجبور بود مثل خیلی‌های دیگر از استقلال برود. او هم مثل چند نفر دیگر خداحافظی کرد اما دوباره به تمرین برگشت! بارها خبر پیوستن او به شمس آذر قزوین رسانه‌ای شد اما دوباره در آخرین لحظه همه چیز روی هوا رفت. خلاصه اینکه وضعیت مبهم این استعداد تا همین حالا هم ادامه داشت تا اینکه به شکل قطعی توانست رضایت‌نامه‌اش را از استقلال بگیرد و حالا بازیکن آزاد است تا برای خود تصمیم بگیرد.

و حالا خبر رسیده که پرسپولیس هم او را می‌خواهد. به یاد داریم که در ابتدای فصل پرسپولیس در به در به دنبال یک ذخیره برای بیرانوند بود. احمد گوهری رفت و سنگربان اول تیم ملی بدون ذخیره با وجود مصدومیت هم مجبور شده بازی کند. ابتدای فصل قرار بود یک گلر برزیلی بیاید اما خود بیرانوند او را وتو کرد! محمدرضا خالد آبادی انتخاب یحیی و بیرانوند و پرسپولیس بود که در چرخشی به استقلال رفت و هنوز هم بیرانوند او را بابت این تسلیم تصمیم سرزنش می‌کند!

شاید اگر این دلایل هم نبود پرسپولیس به سراغ علیرضا رضایی می‌رفت اما حالا پاتک استقلال هم نباید بی‌جواب بماند. آنها دروازه‌بان مد نظر پرسپولیس را گرفتند و انگار حالا نوبت پرسپولیس است که دروازه‌بان فصل قبل استقلال را جذب کند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی