|

مسی قرضی در بارسلونا؟

اینتر میامی به پلی آف لیگ آمریکا راه نیافت و دو دیدار پایانی فصل برای آنها تشریفاتی شد.

لینک کوتاه کپی شد

در حقیقت بازیکنان اینتر میامی از همین حالا می توانند خودشان را برای تعطیلات آماده کنند چرا که فصل جدید در بهمن ماه آغاز می شود.  مسی شب گذشته به ترکیب اینتر میامی برگشت اما  نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد. تیم آمریکایی در بازیهای اخیر نیز نتایج خوبی کسب نکرد و نتوانست شانس حضور در پلی آف را به دست بیاورد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ دیوید بکام مالک باشگاه اینتر میامی در زمان پیوستنش به فوتبال آمریکا شرایط مشابهی را تجربه کرد. در آن زمان لس آنجلس گالکسی از حضور در پلی اف باز ماند و بکام تصمیم گرفت که با قراردادی قرضی و شش ماهه به میلان ملحق شود. حالا برخی تصور می کنند که مسی نیز برای این که از فوتبال دور نماند و در پنج ماه آینده بیکار نباشد، می تواند به صورت قرضی به تیمی دیگر ملحق شود. برخی هواداران بارسلونا امیدوار هستند که مسی بازگشتی کوتاه را به نیوکمپ داشته باشد  تا بتواند وداع شایسته ای با هواداران تیم کاتالان داشته باشد.

تاتا مارتینو سرمربی اینتر میامی در مورد احتمال انتقال قرضی مسی به بارسلونا صحبت کرد:"مسی به بارسلونا برود؟ حقیقتا چنین چیزی برایم شگفت انگیز است. اطلاعی ندارم. تصور می کنم که اگر به بارسلونا سفر کند، برای تعطیلات باشد نه بازی کردن. اگر خبر دیگری باشد، من اطلاعی ندارم."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی