|

وقتی بازیکن 160 میلیونی شده ستاره استقلال

سعید مهری در شب بازی با مس رفسنجان یکی از بهترین‌های تیمش بود

لینک کوتاه کپی شد

سعید مهری در شب بازی با مس رفسنجان یکی از بهترین‌های تیمش بود و با اینکه بعد از مدت‌ها درترکیب استقلال قرار گرفت و تا پایان بازی نیز در میدان رقابت نبود اما توانست اثرگذاری قابل توجهی روی پیروزی تیمش داشته باشد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایران ورزشی؛ ارسال مهری با اشتباه میثم تیموری برای استقلال گلی به ارزش 3 امتیاز را به همراه آورد تا مهری بازگشت باشکوهی داشته باشد. بعد از پیروزی استقلال مقابل مس رفسنجان مدیران باشگاه استقلال صحبتی با این بازیکن داشتند و به او اعلام کردند در زمان مناسب اقداماتی در راستای افزایش قراردادش انجام خواهند داد.

باشگاه استقلال منتظر است تا حدی دیگر قراردادها تعدیل شود تا بتواند قرارداد مهری را که در این فصل 160 میلیون تومان است، ارتقا دهد. دریافتی مهری در فصل جاری بسیار اندک است و شاید 5 درصد از قرارداد فصل پیش این بازیکن هم نشود. خطیر از وضعیت به وجود آمده خوشحال نیست بنا دارد به هر طریقی که شده -البته از راه قانونی-کمی قرارداد این بازیکن را بالا ببرد تا مهری نیز با رضایت بیشتری در ترکیب استقلال قرار بگیرد. باید دید قول مدیران باشگاه استقلال به این بازیکن که همواره بی‌حاشیه بوده، عملی خواهد شد یا خیر؟!

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی