|

کنایه جنجالی ستاره بارسا به رئال مادرید!

ژوائو فلیکس توییتی را لایک کرده که طعنه سنگینی به رئال زده است.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا شب گذشته در دیدار برابر گرانادا در آستانه بازگشت به بازی و کسب سه امتیاز بود اما تصمیم کمک داور ویدیویی شادی آنها را نیمه کاره گذاشت. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ شاگردان ژاوی ابتدا با دو گل زودهنگام در دقایق یک و 29 از حریف عقب افتادند اما موفق شدند این دو گل را جبران کنند و بازی را به تساوی بکشانند و حتی در یک قدمی کامل کردن بازگشت و پیروزی هم بودند. 

با این حال، گلی که ژوائو فلیکس در لحظات پایانی به ثمر رساند به دلیل قرار داشتن فران تورس در آفساید و حرکت او به سمت توپ مردود اعلام شد تا موجی از اعتراض و انتقاد از سوی بازیکنان بارسا و هواداران این تیم را به همراه داشته باشد. 

حالا تصویری منتشر شده که نشان می‌دهد این ستاره پرتغالی پس از پایان بازی پستی را در توییترش لایک کرده که در آن مطالبی علیه رئال مادرید منتشر شده بود. 

mxe5s343

در این توییت دو تصویر که یکی مربوط به بازی شب گذشته و دیگری مربوط به گل خوسلو در بازی برابر ختافه است منتشر شده و در توضیح آن نوشته شده است:« حدس بزنید کدام گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد. بعد آنها درباره نگریرا صحبت می‌کنند.»

اشاره این توییت به پرونده فساد نایب رییس سابقه کمیته داوران لالیگاست که برای چندین سال متوالی مبالغی را از بارسا دریافت می‌کرد و به تازگی قاضی این پرونده اتهام این باشگاه را پرداخت رشوه به او اعلام کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی