|

ژنرال یازده ملی‌پوش را خط زد!

سرمربی تیم ملی 11 بازیکنی که در اردوی قبلی حضور داشتند را به دلایل مختلف به اردوی جدید دعوت نکرده است.

لینک کوتاه کپی شد

با اتمام بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر، امیر قلعه‌نویی لیست نفرات مدنظر خود برای اعزام به تورنمنت اردن را اعلام کرد که این لیست تغییرات به نسبت زیادی نسبت به اردوی قبلی و‌ دو بازی دوستانه با بلغارستان و آنگولا دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ محمدرضا اخباری و حسین پورحمیدی دو دروازه‌بانی هستند که برخلاف اردوی قبلی دعوت نشده‌اند و سیدحسین حسینی که در اردوی قبلی غایب بود، همراه با علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند، سه دروازه‌بان حاضر در اردو خواهند بود.

همچنین با دعوت مجدد از محمدحسین کنعانی‌زادگان و محمدامین حزباوی، قلعه‌نویی‌ روی نام حسین مرادمند مدافع استقلال هم خط قرمز کشیده است. صادق محرمی دیگر مدافعی است که بنا به گفته رسانه رسمی فدراسیون فوتبال به دلیل مصدومیت در جمع ملی‌پوشان حضور نخواهد داشت تا صالح حردانی دوباره با مصدومیت یک بازیکن ملی‌پوش شود.

علی کریمی، میلاد سرلک و علیرضا علیزاده سه هافبکی هستند که به این اردو دعوت نشده‌اند که سرلک به خاطر مصدومیت، حضور در اردوی جدید را از دست داده است. وحید امیری و مهدی ترابی هم دیگر بازیکنانی هستند که به دلیل مصدومیت در لیست قلعه‌نویی قرار ندارند تا سرمربی تیم ملی از مهرداد محمدی که در استقلال عملکرد خوبی داشته و محمدجواد حسین‌نژاد پدیده این فصل سپاهانی‌ها برای اولین بار دعوت به عمل بیاورد.

از بین مهاجمان تیم ملی هم شهریار مغانلو به دلیل مصدومیت دعوت نشده ولی عدم دعوت از رضا اسدی به عنوان آقای گل کنونی لیگ برتر جالب توجه است. همچنین حضور سردار آزمون در این اردو باتوجه به شایعات مطرح شده پس از پیوستن وی به رم و دعوت دوباره از کریم انصاری‌فرد مهاجم تیم اومونیا قبرس هم از دیگر نکات لیست تیم ملی است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی