|

استقلال برای حل مشکل گوستاوو بلانکو دست به دامن کاپیتان هایش شد

خطیر از حسین حسینی و روزبه چشمی خواسته تا در زمینه کاهش رقم قرارداد خود پیش‌قدم شوند تا امکان ثبت قرارداد گوستاوو هم فرهم شود

لینک کوتاه کپی شد

مهاجم آرژانتینی استقلال همچنان چشم‌انتظار رفع موانع موجود برای ثبت قراردادش است تا بتواند اولین بازی خود برای آبی‌ها را انجام بدهد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360، استقلال در بازار نقل‌وانتقالات تنها یک خرید خارجی داشت و آن هم گوستاوو بلانکو مهاجمی که سابقه بازی در لالیگای اسپانیا را در کارنامه خود دارد و از سوی جواد نکونام برای تقویت خط حمله آبی‌ها معرفی شده بود.

بلانکو بعد از کش‌وقوس‌های فراوان توانست خود را به تهران برساند و در شرایطی‌که گفته می‌شد قرارداد او امضا شده،اما بعد از حضور او در ایران، به دلیل عدم توافق در چند بند، مدیر برنامه‌های خارجی این بازیکن هم راهی تهران شد تا با مدیران باشگاه استقلال جلسه بگذارد و بعد از رفع اختلافات، قرارداد گوستاوو بلانکو با آبی‌ها رسمی شد. جالب آنکه مهاجم آرژانتینی تا پیش از آنکه قراردادش به امضا برسد، فقط برای گذراندن تمرینات انفرادی در تمرینات استقلال حضور پیدا می‌کرد و به دلیل عدم رسمی‌شدن قراردادش، در کنار دیگر بازیکنان استقلال در تمرین گروهی حضور نداشت!

کاپیتان‌های استقلال راه پیوستن بلانکو به جمع آبی‌ها را هموار می‌کنند؟

مدیرعامل اسقلال بعد از آشتی‌کنان برگزارشده با جواد نکونام، از سرمربی آبی‌ها خواست تا در زمینه تعدیل رقم قرارداد بازیکنان ورود کند و با وجود آنکه نکونام عهده‌دار این مسئولیت نشد اما تلاش مدیران باشگاه استقلال برای کاهش رقم قرارداد برخی بازیکنان ادامه دارد. در این‌باره گفته می‌شود که علی خطیر از حسین حسینی و روزبه چشمی به عنوان کاپیتان‌های اول و دوم تیمش خواسته تا در زمینه کاهش رقم قرارداد خود پیش‌قدم شوند تا سایر بازیکنان هم در این زمینه ترغیب شوند.

استقلالی‌ها تا مادامی که نتوانند سقف بودجه خود را از طریق کاهش رقم قرارداد بازیکنان خود کاهش بدهند، امکان ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو و دریافت کارت بازی او را ندارند؛ آن‌هم در شرایطی‌که گفته می‌شود به جز بلانکو، امید حامدی‌فر هم تمایل خود را برای بازگشت به جمع آبی‌پوشان نشان داده و جواد نکونام هم نسبت به حضور دوباره این بازیکن در فهرست تیمش تاکید دارد. با این اوصاف، مدیران باشگاه استقلال برای جلب رضایت سرمربی‌شان و نهایی‌کردن انتقال بلانکو و البته بازگرداندن امید حامدی‌فر، کار بسیار سختی را در پیش دارند و باید دید آیا می‌توانند این دو خواسته مهم نکونام را عملی کنند یا با وجود امضای قرارداد، بلانکو همچنان در بلاتکلیفی کارش را پیش خواهد برد و فرصت حضور در ترکیب استقلال را به‌دست نخواهد آورد!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی