|

دو بازیکنی که در استقلال این روزها حسابی جایشان خالی است

جای خالی محبی و قایدی به شدت در خط حمله آبی پوشان احساس می شود.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال هنوز نتوانسته است که جای خالی دو بازیکن کلیدی خود در فصل قبل را پر کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از شفقنا، استقلال در فصل قبل رقابت های لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی در فاز هجومی داشت.

زوج مهدی قایدی و محمد محبی نمایش بسیار خوبی داشتند و با درخشش و هماهنگی بالایی که از خود نشان دادند به تهدیدی برای هر تیمی تبدیل شدند.

درخشش قایدی و محبی باعث شد تا پیشنهادهای خارجی داشته باشند. قایدی راهی لیگ امارات شد این درحالی است که محبی با قراردادی طولانی مدت راهی روستوف شده است تا این بار در لیگ روسیه به میدان رود.

جواد نکونام از همان ابتدا تلاش کرد تا جایگزینان خوبی برای این دو بازیکن سرعتی، تکنیکی و گلزن پیدا کند اما مشکلات استقلال باعث شد تا پروسه انتخاب جایگزینان آنها به طول انجامد.

مهرداد محمدی بازیکنی بود که در لیگ ستارگان قطر عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد اما این بازیکن هنوز در استقلال جا نیفتاده است و نکونام کمتر از او در ترکیب اصلی استفاده کرده است.

جای خالی محبی و قایدی به شدت در خط حمله آبی پوشان احساس می شود. هر چند که استقلال در فصل جاری نتایج خوبی با نکونام کسب کرده است اما خط حمله تیم فعلا چنگی به دل نمی زند .

استقلال بلانکو را هم جذب کرده است و نکونام امید زیادی دارد که با آمدن این بازیکن مشکلات خط حمله تیمش را برطرف کند. به نظر می رسد که سرمربی آبی پوشان قصد دارد که با قراردادن محمدی و بلانکو در خط حمله آنها را جایگزین قایدی و محبی کند و باید دید که آیا این دو بازیکن می توانند درخشش زوج بوشهری فصل قبل آبی پوشان را تکرار کنند یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی