|

یک بارسایی کابوس وینیسیوس!

در بازی میان اروگوئه و برزیل وینیسیوس نتوانست کار خاصی انجام دهد و رونالد آرائوخو برنده دوئل شد.

لینک کوتاه کپی شد

دوئل بین رونالد آرائوخو و وینیسیوس در راه تبدیل شدن به یک جدال کلاسیک در فوتبال است. همه به دنبال تماشای رویارویی آنها هستند. جای تردید نیست که مدافع اروگوئه‌ای یک کابوس واقعی برای ستاره برزیلی رئال است و خود وینیسیوس اعتراف کرده که همیشه برابر آرائوخو مشکل دارد. این دو البته با یکدیگر دوست هستند و آرائوخو نیز همواره از وینی ستایش کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ بامداد امروز در جریان دیدار اروگوئه و برزیل، آرائوخو بود که موفق عمل کرد و وینیسیوس حرفی برای گفتن نداشت. اروگوئه 2-0 برد و وینی مثل دیگر هم تیمی‌هایش نتوانست کار خاصی انجام دهد.

برخلاف دوئل بارسا و رئال مادرید که ژاوی، آرائوخو را به سمت راست می‌برد، او در اروگوئه مدافع میانی بود و به جز خطای واضح روی ژسوس و کارت زردی که دقیقه 10 گرفت، نمایشی بی نقص داشت.

آمار آرائوخو در دیدار مقابل برزیل ستودنی است. او بهترین بازیکن مسابقه در دفع توپ و ضربه سر (4 مورد) بود، از پنج دوئل هوایی خود در چهار تا پیروز شد. دومین بازیکنی بود که بیشترین دوئل انفرادی را برد (6 مورد) و فقط یک خطا مرتکب شد. در بازی‌سازی، او 6 پاس به یک سوم آخر زمین ارسال کرد.

یک بازی عالی برای آرائوخو، کاملا برعکس آنچه وینیسیوس تجربه کرد. مهاجم برزیلی نمی‌توانست به دفاع غیرقابل عبور اروگوئه آسیب برساند. تیم برزیل بازی بسیار بدی از خود به نمایش گذاشت و وینیسیوس نیز اغلب در حال اعتراض به داور بود.

در پایان بازی، آرائوخو گفت : «ما یک بازی عالی مقابل یک رقیب بزرگ انجام دادیم. برزیل ستاره‌های بزرگ و قدرتمندی دارد اما ما خیلی خوب کار کردیم.»

دوئل بعدی وینی و آرائوخو 28 اکتبر (6 آبان) در ال‌کلاسیکوی رفت لالیگا خواهد بود و باید دید این بار چه کسی برنده می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی