|

بمب نقل و انتقالات پرسپولیس مدافع استقلالی!

پرسپولیس از سال 98 به دنبال جذب این مدافع استقلال بود.

لینک کوتاه کپی شد

واکنش ستاره استقلال به خبرها درباره پیوستنش به قرمزها جالب بود او گفت: تیم پرسپولیس را دوست دارم!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از نبض بازار؛ یکی از مهمترین خبرها درباره نقل و انتقالات پرسپولیس و استقلال به شایعه پیوستن احتمالی عارف غلامی به سنگر قرمزها اختصاص دارد.

عارف غلامی در اقدامی عجیب پیج مدرسه فوتبال باشگاه پرسپولیس را فالو کرده است!

مرتضی پورعلی گنجی مدافع پرسپولیس در بازی تیم ملی و قطر در تورنمنت اردن دچار مصدومیت و پارگی مینیسک و رباط صلیبی شد و حداقل تا ۶ ماه آینده نمی‌تواند به میادن برگردد. این دومین مصدومیت سنگین بازیکنان پرسپولیس در یک ماه اخیر بود و پیش از پورعلی گنجی هم یاسین سلمانی در بازی مقابل گل گهر دچار پارگی رباط صلیبی شد تا دست گل محمدی خالی شود.

حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه به دنبال این هستند تا یاسین سلمانی و پورعلی گنجی را از لیست این تیم خارج کنند تا بتوانند دو بازیکن جدید جذب کنند. یحیی برای پوشش جای خالی پورعلی گنجی به دنبال یک مدافع وسط است تا ذخیره مناسبی برای کنعانی زادگان و گولسیانی باشد.

حالا عارف غلامی بازیکن فصل پیش استقلال که این روز‌ها بازیکن آزاد محسوب می‌شود پیج مدرسه فوتبال پرسپولیس را فالو کرده و شایعاتی مبنی بر پیوستن او به تیم گل محمدی شنیده می‌شود.

غلامی چند فصلی در استقلال حضور داشته و با این تیم به مقام قهرمانی لیگ رسیده است. غلامی ابتدای تابستان برای لژیونر شدن با چند تیم فرانسوی به توافق رسید، اما گویا در تست‌های پزشکی و فنی این تیم‌ها رد شد و حالا بدون تیم مانده است.

بیوگرافی عارف غلامی

نام اصلی: عارف غلامی

متولد: ۳۰ فروردین ۱۳۷۶ گرگان

زمینه فعالیت: فوتبال

پیشه: بازیکن فوتبال

پست: مدافع میانی

مدرک تحصیلی:

سال‌های فعالیت: ۱۳۸۸ تاکنون

قد: ۱۷۹ سانتی متر

عارف برادر کوچکتر علی غلامی بازیکن سابق باشگاه سپاهان است.

بصورت حرفه‌ای فوتبال را از سال ۱۳۸۸ وقتی ۱۲ ساله بود از پایه‌های باشگاه سپاهان شروع کرد و تا سال ۹۲ که ۱۷ ساله بود تا رده جوانان این تیم حضور داشت.با رسیدن به ۱۸ سالگی در سال ۹۳ به رده بزرگسالان سپاهان رفت و در ۳۲ بازی موفق به زدن ۲ گل شد تا اینکه سال ۹۷ به تیم ذوب آهن پیوست.

در تیم ذوب آهن ۷ بازی کرد تا اینکه نیم فصل به فولاد رفت و ۸ بازی هم برای این تیم انجام داد.

باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب غلامی در تابستان ۹۸ بود، اما در نهایت ۳۱ تیر ماه ۹۸ او تصمیم گرفت به تیم مورد  استقلال برود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی