|

شماره 7 استقلال محبوب هواداران شد!

مهرداد محمدی جایگاه ویژه ای نزد هواداران استقلال پیدا کرد.

لینک کوتاه کپی شد

پسر کم حرف جنوب شهر که روزگاری آشفته و پریش در زمین های خاکی آن سوی پایتخت بذر رویاهای خود را می افشاند، لابد نمی دانست سال ها بعد در آدینه ای ملتهب لرزیدن و له شدن را به خاطر سنگربانی مغموم و مغبون خواهد آورد و یک تنه به فرشته نجات سکوهای نمور آزادی بدل خواهد شد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ وینگر آوس، العربی و السیلیه، در شبی که خوشبختی را در آغوش گرفت و با بریس چشم نواز خود پرواز روی ابرها را تمرین کرد، برگ برنده نیمکت لاجوردی لقب گرفت. او درست در لحظاتی که صدای دوآتشه ها از باد بلندتر بود تیر خلاص را زد تا آزادی منفجر شود و مهرماه مرد نکونام به یکباره اردیبهشت شود. 

او برای اینکه در صدای مبهم ساق ها، کار را یکسره کند با شلیکی وحشتناک، علیرضا حقیقی را به یک تماشاگر ششدانگ بدل کرد و ذیل طومار طویل قصه آبی را امضا کرد. 

اگر آن سوتر شهاب زاهدی با هت تریک خویش بیرق سرخ را در قزوین افراشت، این سو در آزادی مهراد محمدی نبرد از دست رفته را به نفع تیمش برگرداند تا حسرت یک جرعه آرامش بر دل شاگردان محمود فکری بماند و درست در هنگامه شب، همای سعادت روی شانه توپچی هایی که خوب می دانستند چگونه باید از دالان های تاریک گذر کنند، بنشیند. 

بله ایشان هستند؛ مهرداد محمدی مرد شماره هفت که بی بهانه با شوت ها و دریبل ها و گل هایش واژه های غلتان را روی لبان سینه چاک های آبی رساند و آدینه خزان زده را به شبی دراماتیک بدل کرد. 

پسر جنوب شهر می تواند بیش از این بدرخشد اگر قدر خود را بداند و در مرز سی سالگی سری به کوچه های خاکی جنوب شهر بزند و با مرور اتفاقات نوستالژیک زندگی اش، در اقیانوسِ غرور و تبختر غرقه نشود. گاهی باید به پشت سر نگاه کرد و برای ماندن در اوج، اندوهان پیشین را روی بوم خاطرات نقاشی کرد. همین و تمام!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی