|

خوش و بش راموس با آنچلوتی و بازیکنان رئال مادرید پس از سوت پایان

پس از به صدا در آمدن سوت پایان این بازی، سرخیو راموس با برخی از بازیکنان رئال مادرید خوش و بش کرد.

لینک کوتاه کپی شد

در هفته دهم از رقابت های لالیگای اسپانیا، سویا و رئال مادرید در ورزشگاه رامون سانچز پیزخوان به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید و سهم هر تیم از این دیدار یک امتیاز شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی ، یکی از مهم ترین نکته های این بازی، رویارویی سرخیو راموس با رئال مادرید بود. راموس که بین سال های 2005 تا 2021 در رئال مادرید حضور داشته است و اسطوره باشگاه رئال مادرید به حساب می آید، در این بازی مقابل تیم اسبقش قرار گرفت. سرخیو راموس در این دیدار عملکرد خوبی داشت و تا آستانه گلزنی مقابل رئال مادرید هم پیش رفت.

پس از به صدا در آمدن سوت پایان این بازی، سرخیو راموس با برخی از بازیکنان رئال مادرید خوش و بش کرد. او ابتدا به سراغ دنی کارواخال رفت. کارواخال در این بازی تک گل رئال مادرید را به ثمر رساند و موجب شد تا مادریدی ها از شکست فرار کنند.

1

سرخیو راموس همچنین جود بلینگام را در آغوش کشید. بلینگام خرید 100 میلیون یورویی رئال مادرید است که در تابستان 2023 به رئال مادرید آمده است و با راموس هم‌تیمی نبوده است.

2

سرخیو راموس با کارلو آنچلوتی هم خوش و بش کرد و این دو یکدیگر را در آغوش کشیدند. آنچلوتی بین سال های 2013 تا 2015 در رئال مادرید سرمربی سرخیو راموس بود.

3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی