|

افشین پیروانی شایعه عجیب را رد کرد!

پیروانی شایعه مربوط به درخواست این باشگاه برای میزبانی از دیگر تیم‌ها در استادیوم‌های دیگر شهرستان‌ها را رد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

استادیوم آزادی این روزها با توجه به برنامه‌ای که برای آماده سازی و بازسازی دنبال می‌کند و همچنین مشکلات چمن آن، برای میزبانی از استقلال و پرسپولیس با مشکل مواجه شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ اتفاقی که باعث شده تا شایعه میزبانی پرسپولیس و استقلال از حریفان‌شان در استادیوم‌های دیگر قوت بگیرد اما اکنون با واکنش افشین پیروانی مواجه شده و او مدعی شده که این باشگاه هیچ درخواستی برای این موضوع نداشته و می‌خواهد به عنوان یک تیم تهرانی و زیر مجموعه وزارت ورزش، در استادیوم آزادی از حریفان خود میزبانی داشته باشد.

افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس در واکنش به ادعای شرکت توسعه و تجهیز که مدعی شده این باشگاه درخواست داده در استادیوم دیگری بازی‌هایش را دنبال کند گفت: نه به هیچ عنوان اینطور نیست. من به عنوان نماینده باشگاه پرسپولیس می‌گویم که چنین چیزی نیست.  ما گفتیم چمن خوب نیست و کی گفتیم بازی‌ها را جای دیگری بیندازید؟ الان وضعیت چمن بهتر شده است. بیایند به ما زمین چمن پیشنهاد بدهند. نمی‌توانند که برای باشگاه پرسپولیس تعیین و تکلیف کنند که چون پول نمی‌دهید نمی‌توانید در استادیوم آزادی بازی کنید.

وی با تاکید به این موضوع که خواهان ادامه میزبانی در استادیوم آزادی هستند گفت: شرکت توسعه و تجهیز زیر مجموعه وزارت ورزش است و ما هم زیر مجموعه وزارت هستیم. اینکه شرط و شروط بگذارند برای اینکه پول ندادید نباید بازی کنید درست نیست. ما در هر صورتی در استادیوم آزادی و در کنار هواداران خودمان بازی خواهیم کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی