|

ادعای جنجالی افشین پیروانی در مورد کسر امتیاز از همه تیم ها

پیروانی تاکید دارد باتوجه به این که همه تیم‌ها که مربی و بازیکن خارجی دارند، باشگاه‌ها مالیات رابرعهده گرفته‌اند، باید از همه امتیاز کسر شود

لینک کوتاه کپی شد

افشین پیروانی شب گذشته میهمان تلفنی برنامه فوتبال برتر بود و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد که یکی از مهم ترین آن ها به موضوع کسر یک امتیاز از پرسپولیس به دلیل بند مالیات قرارداد گئورگی گولسیانی ربط داشت. پرونده ای که هنوز در کمیته استیناف باز است و تصمیمی در مورد آن اتخاذ نشده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در این برنامه افشین پیروانی ادعای جدی را در این خصوص مطرح کرد:

تیم‌هایی هستند که سقف را رد کردند و این اواخر توانستند به نحو احسن بازیکنان‌شان را جایگزین کنند و ما فقط به دلیل مالیات یک بازیکن یک امتیازمان کم شد. آن یک امتیاز را باید مشخص کنند. کدام بازیکن خارجی در ایران می‌آید و می‌گوید مالیات را خودم قبول می‌کنم؟ همین کشورهای حوزه خلیج فارس معاف از مالیات است. کدام مربی خارجی قبول کرده خودم مالیات را می‌دهد؟ هیچ بازیکن و مربی خارجی نمی‌تواند در کشور خارجی بازی کند و مالیات را خودش قبول کند.

پیروانی در این خصوص اضافه کرد:

واقعیت این است کسی است که خودش را به خواب زده را نمی‌توانیم بیدار کنیم. اگر برای خودمان اینجوری تعبیر کنیم فقط پرسپولیس مالیات بازیکن خارجی‌اش را داده و بقیه رعایت کرده‌اند. اصلا چنین چیزی نیست. آن هم درحالی که ما سقف را رعایت کردیم و نتوانستیم بازیکن خارجی خوبی جذب کنیم. اما تیم های دیگر به راحتی سقف را شکسته اند و همه این را خوب می‌دانیم. اگر قرار است از ما بابت مالیات گولسیانی امتیاز کم کنند، باید از همه تیم‌ها کم کنند چون هیچ بازیکن و مربی خارجی در فوتبال ما نیست که مالیاتش را خودش بر عهده گرفته باشد. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی