|

بازیکنی که آچار فرانسه پرسپولیس شد

بازیکنی که اول فصل به نظر می‌رسید در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفته این روزها تبدیل به یک بازیکن چندپسته شده است.

لینک کوتاه کپی شد

ترکیب اولیه پرسپولیس در بازی شب گذشته مقابل استقلال تاجیکستان یکی دو سورپرایز جالب داشت. اما حضور وحدت هنانوف در این ترکیب یکی از جالب‌ترین تغییرات نسبت به بازی‌های قبلی پرسپولیس بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ البته برخی به دو دلیل حدس می‌زدند که بازیکن تاجیکستانی پرسپولیس در این بازی جزو 11 نفر اصلی باشد. اول این که وحدت در بازی قبلی پرسپولیس در لیگ مقابل پیکان بسیار خوب بازی کرده بود و دوم این که بازی در مقابل تیم سابق، انگیزه ویژه‌‌ای به این بازیکن می‌داد.

وحدت در نیمه اول در پست مدافع راست بازی کرد تا دانیال اسماعیلی‌فر جلوتر از او در وینگر راست بازی کند. اما با اتفاقی که در اواخر نیمه اول افتاد یحیی گل‌محمدی در تصمیمی ریسکی، وحدت را به دفاع وسط فرستاد.

درگیری محمد حسین کنعانی‌زادگان و سروش رفیعی در اواخر نیمه اول باعث شد یحیی هر دو نفر را بیرون بکشد و هنانوف و اسدبیگی را به جای آنها وارد میدان کرد.

به این ترتیب وحدت به دفاع میانی رفت تا کنار گئورگی گولسیانی قرار بگیرد و زوج میانی خط دفاع پرسپولیس را دو بازیکن خارجی این تیم تشکیل بدهند. اسماعیلی‌فر هم به پست تخصصی‌اش در دفاع راست برگشت.

وحدت، همان قدر که در دفاع راست خوب و مطمئن کار کرده بود در دفاع میانی هم موفق بود و امتحان خوبی پس داد. حالا پرسپولیسی‌ها می‌دانند که در شرایط اضطراری یک مدافع وسط قابل اعتماد دیگر هم دارند.

در واقع می‌شود گفت هنانوف جوان تبدیل به آچار فرانسه پرسپولیس شده است. او حالا تجربه بازی در 3 پست مختلف برای پرسپولیس را دارد. هنانوف در 29 بازی که برای پرسپولیس انجام داده در پست‌های دفاع وسط، دفاع راست و هافبک دفاعی بازی کرده است.

نکته جالب این که در ابتدای فصل بارها و بارها شایعه شد این بازیکن در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفته است اما یحیی با این منطق که وحدت می‌تواند در چند پست بازی کند او را در تیم نگه داشت و حالا درستی تصمیم سرمربی پرسپولیس در این باره مشخص شده است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی