|

نفرینی که بارسلونا را رها نمی کند!

بارسلونا انگار نفرین شده و هر بار در یک اتفاق جدید، نخستین بازی خانگی خود را به رئال باخته است.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا دیروز با وجود نمایش خوب 60 دقیقه ای برابر رئال مادرید در نهایت 1-2 بازنده ال‌کلاسیکو شد. بارسا با گل ایلکای گوندوگان پیش افتاده بود ولی رئال با دو گل جود بلینگام ورق را برگرداند و پیروز اولین ال‌کلاسیکوی رسمی فصل شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ بازی در مونتجوئیک برگزار می شد و بارسا به دلیل بازسازی نیوکمپ احتمالا سال بعد نیز باید در مونتجوئیک از رئال میزبانی کند. عجیب اینکه بارسا هر بار در یک سناریوی جدید اولین بازی خانگی خود را به رئال باخته است.

در سال 1929 بارسا در اولین بازی لالیگایی برابر رئال و در خانه (لس کورتس) 1-2 به رئال باخت. در سال 1958 و در اولین ال‌کلاسیکوی برگزار شده در نیوکمپ نیز بارسا 0-2 برابر رئال بازنده شد. دیروز و در اولین ال‌کلاسیکوی مونتجوئیک هم بارسا بازی را به رئال باخت.

در عوض بارسلونا در زمین رئال جبران کرده است. سال 1929 در اولین ال کلاسیکوی لالیگایی در زمین رئال (چامارتین) بارسا 0-1 پیروز شد.

در سال 1948 و در اولین ال‌کلاسیکوی نیوچامارتین (بعدها سانتیاگو برنابئو شد) نیز بارسا 1-2 برابر رئال برنده شد. باید دید در بازی برگشت و در برنابئوی جدید نیز این روند ادامه خواهد داشت یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی